Nie som si isty ale zda sa mi ze som dnes videl na L55 klbovu karosu. Cislo neviem zazrel som asi len na 1sek. Ma o tom niekto nejake info pripadne podobne vidiny? ?
Ako sa tak zamýšľam, číselný rád je zatiaľ dostatok, či už to bude SU18 alebo CB18. U kĺbových vozidiel je voľný rad 34xx, 36xx až 39xx, 44xx, vyradením jediného TAMBUSu sme získali rad 45xx, voľné sú aj 46xx, 47xx, 48xx a 49xx. Rad 7xx až 9xx nech ostane električkám, ešte ich nepochovávajme. Nech bude trolejizácia, aká bude, trolejbusy si určite vystačia aj s dvoma stovkovými radami, ak tu bude unifikácia vozidlového parku a nie lunapark.
Fíha, asi som nedával pozor. Viete mi to tu popísať detailnejšie? Nebude to len nejaká oprava brán a osadenie nového plota, ktorý bol dosť nízky? Myslím, že viacerí kompetentní aj priamo v podniku sú si vedomí, že akékoľvek voľné sprístupnenie majetku a pravidelne nepoužívaných vozidiel sa rovná automatickej a systematickej totálnej likvidácii...
GWF crew, len aby sa palica neobratila a budete zmalovani Vy a 2x
Re #9901 Sarko: Ved troliky mohli zacinat kludne 700vkovou radou. Ktovie, mozno DP planuje v buducnosti taku trolejizaciu mesta s takymi intervalmi, ze nam pride az zle a nebude sa nam to chciet verit, pre tie tisickove rady /zalohy pre buducnost :D/
Nemaj obavy, keď ťa niekde pristihneme, tak ti urobíme profi fraktúry a navyše zadarmo. Tí istí fízli budú kašľať aj na nás. A vďaka za info, aspoň sa tiež zaktivizujeme ?
Môj názor je, že sa neoplatí a mať tu v celých stovkových radách obsadené výlučne po jednom-dvoch vozidlách považujem za neštandardné. Obsadenie celých tísíckových rád pre 2 typy trolejbusov je až nezdravé ? Ak to pôjde takto ďalej, za chvíľu bude DPMK potrebovať 5-miestne evidenčné čísla, alebo sa niekto naštve a pôjde sa do radu, ako v Prešove ?
Daje si pozor dementi prave sme rozbehli akciu popis co naviac autobusov takze srejeri idu nato ale aj elektricky nenechame ciste hahaha ani trolejbusi a verte ze sme profici aj keby ste nas chitili fizli beru 1500sk a kaslu na nas hahaha ? ? ? ? ? ? ? ? ?
číslic a čísel je predsa dosť (0,1,2,3 ... 9) nie? Tak načo nimi šetriť. To je asi jediná vec, čím môžu kľudne v DPMK plytvať. ?
S novými číslami pre KT8D5R.N2 by som ale nesúhlasil, pretože tie tu vlastne boli aj predtým, takže sú to tak či onak len staré ( pardon - staršie ? ) vozy.
Oplati sa zacinat novym ciselnym radom? (Vid novy ciselny rad pre novoplany: 5401 a potom 5501, 5502 - neviem preco, aby sa odlisil prototyp?). Potom DP mohol aj u KT8ciek odlisit od 500 a 501 dalsie KT8, trebars zacatim od 550, alebo 600 . Ved tak markantny rozdiel medzi CNG a neCNG vozidlom nieje. Je len rozdiel v pohonnej hmote.
Pivix