Reply on: Balky #8798:
A v prvom rade - ja som presvedčený o tom, že železničiari bojovali v prvom rade za svoje miesta (čo je logické). Zločinecká spoločnosť svojími stupídnymi a neefektívnymi obehmi, vlakovými čatami v presile nad cestujúcimi, antizákazníckym tarifom a ďalšími, rovnako ako ŽSR so svojou nehoráznou cenou za vlkm, zapríčinenou vydržiavaním závorárov v ÚP, staníc "U troch volov", odporu k doprave podľa D3, nemali žiadny záujme predpísané peniaze ušetriť BEZ obmedzovania výkonov a zatvárania lokálok, čo sa bez problémov dalo. A železničiarom by sa samozrejme tiež nepáčilo, že by ich 10% prepustili bez toho aby sa obmedzili výkony.
Reformátor.
A TERAZ NAOZAJ VÁŽNE PROBLÉMY:
Zabudnime na infantílne hádky o mene,povesti a obľúbenosti mojej čaje(359),lebo to,aký má kto na 359 názor,je irelevantné v porovnaní s tým problémom,ktorý opäť vymyslel ten psyhˇicky indisponovaný tŕqas-Prokopovič…
Ministerstvo dopravy a vôbec štát od 01.01.2005 celkom ukončujú štátne dotácie na činnosť MHD!Takže teraz sa vyserme na žabomyšie vojny ohľadne 359 a uvedomme si,že my(všetci,čo máme radi elek3čky a trolejbusy)sme vo vážnom ohrození.Keďže všetci dobre vieme,že MHD vždy bola,je a aj bude stratová,vieme aj,že pokuty,lístky a reklama na MHD náš dopravný podnik neuživia.Keď sme prišli o štátne dotácie,hrozí,že DPMK bude natoľko še3ť,že začnú rušiť trate,linky a nakoniec prídeme o pýhˇu mesta-elek3čky a trolejbusy!Stratu dotácií treba kompenzovať a žiadať o podporu z EÚ,kde možno zmýšľajú viac enviromentálne a pohˇopia,že bez sponzoringu a dotácií sa MHD nemôže rozvýjať,ba ani sa udržať na súčasnej úrovni,ktorá je nedostatočná.Ak nebude stratená štátna dotácia MHD nahradená a dopravné podniky po celom Slovensku začnú krahˇovať