Reply on: Balky #8798:
A v prvom rade - ja som presvedčený o tom, že železničiari bojovali v prvom rade za svoje miesta (čo je logické). Zločinecká spoločnosť svojími stupídnymi a neefektívnymi obehmi, vlakovými čatami v presile nad cestujúcimi, antizákazníckym tarifom a ďalšími, rovnako ako ŽSR so svojou nehoráznou cenou za vlkm, zapríčinenou vydržiavaním závorárov v ÚP, staníc "U troch volov", odporu k doprave podľa D3, nemali žiadny záujme predpísané peniaze ušetriť BEZ obmedzovania výkonov a zatvárania lokálok, čo sa bez problémov dalo. A železničiarom by sa samozrejme tiež nepáčilo, že by ich 10% prepustili bez toho aby sa obmedzili výkony.
Balky
A teraz k strajku: Slovenska natura je znacne obmedzena. Ked strajkovali zelezniciari za zrusenie osobnych vlakov, tak sa cestujuci rozculovali, ze sa nevedia dostat tam a tam a ze strajk by mal byt ukonceny. Nechapali, ze zelezniciari bojuju nielen a svoje miesta (pokles vykonov=prepustanie), ale aj o zachovanie vlakovych spojeni pre cestujucu verejnost. Napriek tomu, ze strajk postihol cele Slovensko, sa k zelezniciarom nepridali obce, mesta, co su od zeleznice zavisle.Ostalo to len na samotnych zelezniciaroch.
A teraz sa pytam: Ak sa vtedy nikto nepridal k strajku, ktory mal celostatnu posobnost, myslite si, ze strajk zamestnancov (ktory pravdepodobne nedostiahne celostatnu posobnost) MHD bude uspesnejsi? Budu ho podporovat ludia v obcach a v mesteckach, kde nemaju MHD?S velkou pravdepodobnostou sa na to vykaslu.