Oveľa lepšie by bolo vyriešiť celý ten priestor pred súdom tak, aby priestorom viedol seriózny cyklochodník mimo zastávku, ale ide o pozemok štátu v správe súdu...
Ja by som v rámci Európskeho týždňa mobility urobil niečo pre cestovanie tak, že na autobusovú zastávku Krajský súd smerom na Terasu by som každý deň v tom týždni postavil 1-2 hliadky mestskej polície a zaradom by dostávali pokuty (nie napomenutia) všetci cyklisti na chodníku (zákon určuje: okrem tých do 12 rokov a ich sprievodcov) a všetci kolobežkári (s rýchlosťou nad 5 km/h). Tá zastávka má pomerne úzke nástupište a jedni aj druhí cez neho idú ako po ceste. Keď už nejako spríjemniť používanie MHD, tak ukážkovo riešiť tento praktický problém s bezpečnosťou ľudí čakajúcich na tej zastávke. Navyše, táto aktivita by peniaze neminula, ale zarobila A ľudia by ju neofrflali, ale ocenili, s čím asi bude súhlasiť každý, kto tam občas čaká na bus.
Dávam do pozornosti len takú drobnosť, že keď si pozriete podobné aktivity viacerých dopravcov na východe, možno sa vám tá ponuka bude zdať veľmi podobná. Nie je to náhoda.
A že ľudia reptajú? Reptali by aj keď by bola MHD naveky pre všetkých zadarmo.
Na košické pomery je toto celkom dobré, ako stále by bolo lepšie keby ten týždeň bol zadarmo ale ako bolo nižšie vypichnuté a i tak to všetci veľmi dobre vieme že by to nemal kto zaplatiť.
PS: i tak sa mi ale páči jak tam ľudia reptajú v komentároch, niektorý majú zaujímavé poznámky ale ostatné je balast... facebook ako vyšitý
Ahojte všetci, natáčam video o električkách v Košiciach a neviem nájsť informácie o zastávkach, ktoré boli postavené pri spustení systému. Má niekto informácie o tomto?
Toto je žiaľ nielen o Košiciach, ale o celej EÚ. Žije na dlh, hospodársky upadá. Ďalšie desaťročia to bude len horšie, nie lepšie.
U nás to mediá príliš neuverejnili, ale hlavné mesto Brusel nedávno zbankrotovalo (ako mesto). Ročné príjmy 7,5 mld., výdavky 15 mld. Jeden z mnohých článkov je napríklad tu, pomôže prekladač: https://exxpress.at/politik/bruessel-ist-pleite-kein-geld-keine-regierung-kein-plan/
Je to obrovská hanba na zvonku nablýskanú Úniu, že mesto, v ktorom sídli jej vedenie, nedokáže obnoviť správu mesta (finalisti volieb sa nevedia dohodnúť), preto nedokáže riadiť svoje výdavky (a to nie o pár percent, ale o dvojnásobok sumy!) a zbankrotuje. A to nie je všetko ale nikto nevie, čo s tým robiť ďalej (aspoň k dátumu, keď sa o tom písalo v európskych médiách).
Kto tie aktivity a promo (cestovanie zdarma) podniku zaplatí? Mesto? Prečo by malo? Už platí cestovanie zdarma tam, kde je to potrebné (Jazero, seniori, deti). DPMK? To je nesprávne očakávanie, podnik je na poskytovanie dopravnej obsluhy a nie zdroj peňazí na drahé promo podľa nejakých kampaní. EÚ? Tá už zaplatila to spísanie kampane na letáčiky a tam končí. Máme sa na to pozbierať tu na iMHD? Alebo ako presne by ste si predstavovali, kto by mal tie jazdy zdarma zaplatiť?
Chápem, asi sa vychádza z toho, že tí ľudia do MHD mimo kampane nenastúpia, takže ako keby vo vozidle neboli ani v ten deň promo akcie. Ale väčšinou sa vzniknuté náklady vyčísľujú (aspoň štatisticky) a niekoho zaujíma, komu nakoniec zostanú na krku.
MHD zadarmo je celoročne, aspoň teda na jednom úseku, uzavreté ulice tiež máme, kto skôr by mohli skúsiť z Levočskej na VSS, konečne by mal šancu aj autobus
Vie nekto ?
Chodí teraz viac KT8D5 , ako o prázdninách, keď su teraz kratšie intervaly na všetkých linkách ?
Případně koľko a ktoré ?
Vopred Dík.
S pozdravem Jiří Smolík Jižní Moravy
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mi.v
Chápem, asi sa vychádza z toho, že tí ľudia do MHD mimo kampane nenastúpia, takže ako keby vo vozidle neboli ani v ten deň promo akcie. Ale väčšinou sa vzniknuté náklady vyčísľujú (aspoň štatisticky) a niekoho zaujíma, komu nakoniec zostanú na krku.