Ja som myslel, že sa rozprávate o križovatke Tr. KVP s Wuppertálskou, resp. pri vjazde do ČS, nie na Tr. KVP s Ul. J. Pavla II., ako si dal do príspevku.
Dajte mi vedieť, ako som niečo v značení prehliadol alebo ak je tam iné značenie ako na tom StreetView.
Ak by do ľavého pruhu domaľovali šípku pre otáčanie, miesto na otočenie by tam mal iba veľmi krátky autobus. Dlhší bus by sa tam otočil iba šmykom na ručnej brzde alebo driftovaním
Lenže otázka znie, či sa na tej križovatke dá otočiť a odpoveď je áno. Vy riešite, že konkrétny vodič na fotke zrejme nedal plný volant a porušil VZD. Podobná situácia je aj na poslednej fotke, ak je to podľa polície zakázané, ako je možné, ze to roky toleruje na Moskovskej? Tam sa otáča aj SADka. Áno, KVP má jedno obratisko, ku ktorému viedla rozbitá cesta min 15 rokov. Bohužiaľ cesta patrí mestu a to nie je schopné ani na oznámenie opraviť výtlk na križovatke Moskovská Klimkovičova, kvôli ktorému tam viacerí vodiči rezu odbočku cez protismer, aby sa tej diere vyhli.
Hm, takže keď v nočnom daždi, hmle, pri osvetlení predným svetlom bicykla vodorovné dopravné značenie (VDZ) nevidieť, nejdú okolo policajti a pokutu mi vtedy nikto nedá, VDZ sa celodenne ruší? Navrhnite mestu, nech ho rovno zotrú a viac neobnovujú, ušetria peniaze. Ale ak na nejakom VDZ miestnym ani iným nezáleží, je to jasný dôkaz toho, prečo nie je možné krajinu pozdvihnúť na normálnu úroveň. Akokoľvek zložená vláda za nás problémy v našich hlavách nevyrieši. Skôr sa potrebujeme zamyslieť nad sebou, odkiaľ sa berie napríklad spomínaný myšlienkový proces: "je to zakázané, ale sa to nepokutuje, takže je to povolené".
Ja som miestny a za toto vam tam pokutu nikto neda, minimalne preto, ze v noci a po dazdi to zancenie nie je vobec vidiet. Omnoho vacsi problem je ta krizovatka vzadu, DC je lavy pruh zuzeny, ze sa tam ledva vojde dodavka, ZC je tam zase kvoli ostrovceku urobene esicko, no opat vodorovne znacenie uz vyblednute, ze je tam nehoda skoro kazdy tyzden. To otacanie autobusov je uz len ceresnicka na torte. Toboz ked sa toleruje aj otacanie busov ako na fotke 12, pricom o 50m dalej je tam lepsie miesto na otacanie. No ked sa nemozu jazdit otocit do Myslavy
prečo DPMK nespolupracuje s policiou pri vyluke? prečo sa tam nevedia osadit dočasne značenie napr pozor otáčanie vozidiel a podobne? mohlo sa to nejak vyriešiť. Policia je stale mudra samozrejme ale DPMK to tiez mohol s nou vyriešiť tak aby to bolo v pohode ine sa tie autobusy naozaj nemaju kde otáčať.
Na tretej fotke vidím, ako sa autobus otáča cez plnú čiaru (ešte doplnenú o šrafovanie), priamo cez šípky ukazujúce rovno. Toto naozaj nie je miesto, kde sa dá legálne otočiť.
Na fotke je pekne vidieť, ze sa dá odbočiť doľava z cesty, kde stojí fotograf. To je práve cesta z tej pumpy a pekne vidno, ze sa autobus otáča na neriadenej križovatke.
Je tam prerušovaná čiara, aby sa dalo odbočiť na pumpu aj od KVP. O pár metrov je ďalšia, kde je tiež prerušovaná čiara, zatiaľ opäť neriadená križovatka.
Tak v tomto má DPMK pravdu, otáčajú sa na neriadenej križovatke,. čo pravidlá cestnej premávky umožňujú, o štvorprúdovej ceste nie je v zákone ani zmienka. Toto bude určite tvrdiť ten istý expert,. ktorý polícii SR poradil, že ísť von nakazený Covid-19 nie je šírenie nakazlivej choroby podľa paragrafu TZ. Ale súhlasím, ze je rozdiel tam otočiť pár busov za deň a teraz, keď sa tam otáča linka 71,34 atď. Moskovská je trochu iný prípad, tam je to tiež bez semaforov, ale autobus odbočí doľava a na tamojsom kruháči sa otočí, aby odbočil opäť na Moskovskú, tu sa otáča rovno na ceste. Ale na Moskovskej je určite horší výhľad, najmä pri ceste z Myslavy
Tak, ako si dopravný podnik ohýba zákon o dopravnom poriadku na dráhach pri výlukách na Jazero, ako nevie zabezpečiť dáta, cestovné poriadky ku ""krátkodobým"" výlukám ani na vyžiadanie (6 týždňov až mesiacov), si myslím, že ich nejaké stanovisko polície absolútne nerozhádže. Bordel, bordel, bordel.
Hitórie znalí, viete mi prosím poradiť, čo za červený vagón to stojí za vežkou? Ako nákladné MWG sa mi to nezdá a nič lepšie som tu na webe nedokázal nájsť... https://evidencia-dopravcov.eu/foto/93454
Tak ako môže vybuchnúť vodík,môže aj benziňák alebo cng. Ja som sa napríklad predtým vždy bál zadovážiť si vozidlo na plyn. Každé palivo ma plusy a mínusy ale na bezpečnosti sa pracuje. Inak tu je link v ktorom sa rieši bezpečnosť so zaujímavým videom požiaru benzínového a vodíkového vozu- https://www.devinn.cz/bezpecnost-vodiku/ Pardon za OT, prípadné reakcie poprosím potom do fóra offtopic
V pohode, ja Vás ani nemínuskujem, ale zavádzajúce na celej situácii je to, že celé krajiny a vlády živia ilúziu top ekologickosti elektromobility. Keby povedali, že OK, raz to bude super, ale teraz je to niekde na tretej priečke a preto teraz podporujeme hlavne CNG, LPG (a EURO 6 a neviem čo iné ešte), tak to by bola pravdivé komunikovanie. Alebo, ako vládna kampaň, teraz by dostali zelené EČV spomínané technológie a možno raz neskôr by sa tie EČV pre ekovíťazov preorientovali na elektrovozidlá. Ale to súčasné promo je zavádzajúce a klamlivé, ak sa robí štátna kampaň pre niekoho, kto je tretí/štvrtý/piaty v rebríčku a zatiaľ nemá ani len najmenšiu šancu byť prvý. To je to C, ktoré treba povedať po Vašom B. A tiež ste nepovedali všetko, lebo blackoutu kvôli elektromobilom sa len tesne vyhlo Švédsko (a štátna televízia odporučila občanom, aby doma prestali vysávať) a Francúzsko (ich odporúčanie: nenabíjajte si mobily a zmažte staré maily!).
Podľa všetkého budú tieto prípady pribúdať a potom sa to už ťažko zdôvodní zastaranou rozvodnou sieťou Nemecka. Napísaním o ktorej ste len potvrdili to, že elektromobilita zatiaľ na to nemá a jej prehnané ospevovanie je úplne neprimerané. A v tom článku o Švédsku tiež zaujme, že cena elektriny počas tej krízy stúpla z 30 €/MWh na 200 €/MWh. To je ako keby ste prišli na benzínpumpu a na čerpadle namiesto jednotkovej ceny 1,50 zrazu svieti napríklad 20,74. A počas tankovania cena pozvoľna stúpa a plnenie ukončíte pri 23,06.
Tak ako písal afeno, dopravným podnikom sa z ministerstva nastavia granty na zvýhodnený nákup niečoho, čo zatiaľ zďaleka nemá takú úžitkovú hodnotu ako iné vozidlá, ktoré by sa dali namiesto toho kúpiť a ešte je to aj predražené.
A pri dopravnej nehode vodíkového auta alebo busu byť naozaj nechcem – ani len ako okoloidúci – toto neviem ako plánujú ošetriť... Názorne: táto vodíková nehoda ukončila éru "ľahší ako vzduch" https://en.wikipedia.org/wiki/Hindenburg_disaster
monoblok