" Investor chce potom začať stavať aj plánovaný autosalón. Ešte však nepodal všetky projekty. " -- Ten autosalón tam možno NIKDY nebude stáť ( a možno hej o 50 rokov ? ).
Výhodou plávajúci termín a možnosť prenosu na rodiu
- štart 22.11.2004 pondelok
- cena 160sk
- životnosť 5 rokov (že vraj sa nedá falšovať)
- plávajúci termín (možnosť dobitia 30 dní dopredu)
- možnosť prenosu kreditu na rodinu
- úplne nové predajné a jediné REKLAMAČNÉ centrum na Bardejovskej
- nabíjať sa bude dať tarifa 24 hodinová, týždenná, mesačná alebo trojmesačná
- 7 predajných miest Rosseveltova 3, Bardejovská 6, stánky DPMK na Gemerskej, Adlerovej, Moskovskej, Námestí osloboditeľov a stánok Robena Nad Jazerom, zastávka Modus
-- žiaci základných a stredných škôl musia mať vybavenú čipovú kartu
- pokiaľ cestuje školopovinné dieťa do 10 rokov na jednorazový CL, žiaden doklad nepotrebuje...
-- vysokoškoláci, no len do 26 rokov a ak študujú formou denného štúdia, pokiaľ da dohodne DPMK so školami, budú mať ako cestovný doklad študentskú kartu na ktorú sa bude dobíjať kredit...
-- dôchodcovia ak budú chcieť cestovať na časové lístky, musia si tiež vybaviť čipovú kartu
PREDAJ PAPIEROVÝCH KUPÓNOV prestane platiť 1. apríla 2005...
Balky: patris k milovnikom fungujucej dopravy, alebo k milovnikom DPMK? Taktiez len subjektivny dojem. Ale neporovnavaj neporovnatelne, lebo sa nedopracujes k objektivnemu zaveru
Mimochodom,na roosveltke uz maju zariadenia na BCK aj ked som tam este nevidel verejne dostupnu citacku... naostro sa ide od 1.12.2004 ale uz 23. 11.2004 sa spusta skusobne... nikto mi vsak zatial nevedel zodpovedat ako bude prebiehat nastup cez predne po 20-tej a kontrola... v kazdom pripade na KIDS na BCK mozeme zabudnut...
Vsetko si pochopil spravne, vo vsetkom sa zhodujeme, len som sa pozastavil nad tym, ze by KE mali byt na tom lepsie ako PM preto, ze maju viac liniek Prave naopak, tak ako pises, je vhodnejsie mat menej liniek a hustejsie intervaly. Je to sice riesenie "site na mieru" prestupnej tarife, ale prave dnesna Plzen je dokazom, ze i pri neprestupnej tarife je prijemne mat taketo usporiadanie liniek Ja by som kludne bol za istu reviziu kosickeho linkoveho vedenia, ale ja mam na to vplyv limitne sa bliziaci nule
Chudáčka 5240-tka! Včera ráno som ju videl ako prichádza na linku 15 na Exnárovu a teraz toto! Na Exprese hlásili, že križovatka Toryská-Popradská je uzavretá kvoli vážnej dopravnej nehode. No nepovedali čo. Je to niečo podobné ako tá nehoda Favoritu a Karosy v Česku.Tak už aj Karosa(5240) aj Solaris(3505) mali smrteľnú nehodu! Tak je jasné, že tento rok nebude na linke č.40 5240!!! ? ?
Asi si nepochopil, ako som to myslel...
Porovnaval som niektore konkretne fakty, ktore sa na tomto fore zvyknu casto preberat. To znaci, zvlast som porovnaval listok v Plzni-listok v KE, pocet tras v Plzni-pocet tras v KE...
Ale...
Pri neprestupnej tarife je pochopitelne, ze cestujuci sa chce dostat z miesta A do B s co najmenej prestupmi. Preto je na zamyslenie, ci su pre cestujuceho vyhodnejsie 3linky z hustym intervalom, alebo 7liniek (R-ky nepocitam, su ucelove) s 30min. intervalom.
Proste, Plzen ma tiez neprestupnu tarifu, pricom siet MHD je uz pripravena na cipove karty, prestupnu tarifu, tak ako to spominal Majkl. V KE by pri jej zavedeni museli uplne zmenit siet MHD, zredukovat pocet liniek, zahustit intervaly.
Dakujem za odkazy na CP.
Re #8299 bigmac: Trepu sa koberce a maximalne tebe trepe v bedni.
Dal som do fora svoj subjektivny nazor, ak ma niekto iny nazor, nech sa paci..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sittam