Fakt je iný? Aký fakt? Fakt je ten, že štatisticky rovnakú vzdialenosť električkou prejdeš rýchlejšie v KE ako v BA #2019). Ak chceš toto spochybníť, tak odporúčam odskok na druhý stupeň ZŠ, kde sa preberá aritmetický priemer.
Tvoj "fakt" (alias pocit, resp.dojem), že " V BA spravi elektricka 2 zastavky co v KE spravi tramvaj 1", je v tomto ohľade úplne irelevantný. Minimálne kým ho nepodložíš nejakými objektívnymi číslami.
Niečo o autobuse TEDOM 123G: Karoséria pochádza z Talianskej firmy od ktorej prevzali licenciu.Pripravuje sa aj dvojdverova verzia pre prímestskú dopravu a 15 mertrova verzia mestského busu.Na svete sú už dva typy TEDOM 123..Majú sa vyrábať aj dieslove busy ale prevažne plynové.Informačný sistem vonkajší je od firmy BUSE a vnútorný od firmy MIKROELEKTRONIKA.Tlačidla s označením STOP sú na každom stĺpiku okna.Dopitove otváranie dverí to zatiaľ nemá vôbec.Niektoré sedadla sú dosť vysoko a natlačene na seba.(väčší človek tam nohy nestrčí) Štyri odklapacie sedadla nájdete aj v kočíkovom priestore.Ľudia sa dosť sťažovali aj na tvrdosť sedadiel,malý pravdu... ale na tom nezáleží lebo je cela kopa firiem ktorá vyrába sedadla.Ten sivý hranatý kryt na streche čo zakrýva plynové nádrže je len dočasný,nahradí ho kryt v tvare slzy. Otázky prijmam... možno som na niečo zabudol.
Nechapes to co ti chem povedat ja, ja ti neberiem to co vravis ty, ja sa vyjadrujem vzdy o rychlostiach vozidiel, nie prepravnej rychlosti. Podla tvojej teorie je to spravne, ale fakt je iny.
A este jedna vec. DP zamyslal nad skratenim prestavok na konecnych s tym, ze by sa robili prejazdy medzi linkami. Napr. prichodzia dvojka na Lokomotivu by sa precislovala na stvorku (sla by do barce, odtial spat a znova na L2) a podobne. Zamyslali sa sa aj skratit prestavku na L9 z ~ polhodiny na ~ 10 min. Len neviem aku linku by L9 potom robila.
Tak porovnajme... (ad #2067). Z uvedeného vyplýva, že električkové zastávky v BA sú priemerne len o 21 metrov "hustejšie", než košické. Porovnávam pritom porovnateľné a teda mestské linky s mestskými. Zastávkami to určite nebude, takže do úvahy prichádzajú skôr iné faktory.
Tento príspevok #2019) je jeden z tých, ktoré boli napísané takmer pred rokom a je reakciou na aktuálne prebiehajúcu diskusiu o priemerných cestovných rýchlostiach. Takže potom sme sa kedy a o čom bavili? Buď si naštuduj históriu diskusie, alebo to fakt nechaj.
Hej, hej... teraz sa k tomu dostanem a budú pridané. Ale chyby som popravde ešte nepozeral.
Re #7246 Sarko: Túto tému nemôžeme po takmer roku znova otvoriť, pretože pred takmer rokom sme sa bavili nie o cestovnej rýchlosti. Ale radšej to nechajme tak.
Ja som pomocou jazdných dôb a dĺžiek liniek vypočítaval približnú priemernú cestovnú rýchlosť, ktorá na porovnanie úplne stačí. Takže nie z "neviem čoho všetkého". A "vypočítal" som ich tak, že som uviedol aj samotný výpočet, ktorý si môže jednoduchou matematikou overiť a prípadne napadnúť aj žiak ZŠ. Na tie výpočty sa to vzťahuje, takže ak si želáš túto tému po takmer roku opäť otvárať, nech sa páči.
eMareq:Skutočne pozoruhodná aktivita,podobná samovražedným aktivitám Zločineckej Spolocnosti.Totiž keď sa im podarí zrušiť posledné večerné a prvé ranné spoje,podobným prieskumom zistia menšiu obsadenosť AKTUÁLNYCH prvých a posledných spojov a konečný stav bude prevádzka MHD len v rannej a popoludňajšej špičke,obdobne ako Zločinecká Spoločnosť bude jazdiť len po hlavných tratiach#vomit#!
Vyzera to, ze ano. Inac co s tymi CP co som Ti poslal (sice mas teraz kopu starosti - cital som i ostatne diskusne fora)? Budu niekedy pridane, alebo su v nich chyby?
Zistil som, ze vodici elektriciek (urcite aj ostatnych 2 druhov dopravy) dostali taky predtlaceny papier s tabulkou, kde sa zaznamenavaju prve a posledne spoje - pretoze bojuju za zrusenie prvych rannych a poslednych nocnych spojov.
Uvediem konkretne pre L2:
4:50, 5:17, 22:50 smer Zel. stanica
Totiz ta tabulka obsahuje zastavky v trase pricom vodic vypisuje tieto stlpce: nastup, vystup a obsadenie.
Mna by zaujimalo ako s tym DP nalozi a ako dlho tato 'akcia' uz trva.
No ja o tom nič neviem. Na DPMK som počul len o zámere s čipovými kartami. O označovačoch reč nebola. A vlastne sa to ani nikdy nespomínalo ani v tlači - aj tam bola vždy reč iba o riešení predplatných cestovných lístkov.
Označovače by samozrejme Košicaim bodli, ale myslím, že tak skoro reálne nehrozia.
Áno? To som nepostrehol. Myslel som si, že BM narážal na Tvoje príspevky spred asi pol roka, kedy si pomocou jazdných dôb a neviem čoho všetkého "vypočítal", že v Bratislave sa nejazdí električkami rýchlejšie ako v Košiciach.
Takže ak sa to nezvťahuje na tieto minulé výpočty, tak potom OK.
Suhlasim, ze to nemusi mat spolocne nic. Podla info od 1018, v predchadzajucom tendri, ktory bol zruseny, mali byt oznacovace spolu s kartami v jednom baliku. Mozno 1018 daco doplni.