a nech sa paci tu je dokazny clanok kde to Petrusko aj so S.Balintom prehlasili ze zrenovuju komplet celu Moldavsku najma koli MS v hokeji: http://www.kosice.sk/article.php?id=21196 a realita? no zjavne skutek utek..
a co poviete na toto- myslim ze Duhu este nakoniec budeme velebit.. hroza a des.. a to sa vraj po dohode s primatorom Petruskom zaviazala cca 2 dni dozadu Eurovia -samotnym prehlasenim riaditela Balinta ze daju komplet nove cesty aj chodniky s obrubnikmi na celej Moldavskej nakolko su dlhodobo v dezolatnom stave- no a vysledok a realita, nech sa paci, Duha je suvix..: https://www.facebook.com/dominik.karaffa/posts/10205025443391452
No, minimálne (ne)podbíjanie Boženy Nemcovej bolo v réžií KDSky.
Pre mesto a Dopravný podnik nemusí byť podstatné, či bolo podbíjanie v réžii poliakov, alebo neviem koho. Stavbu robí eurovia, nie oni, a eurovia by mala za "kvalitu" aj ručiť.
to hovor reparilovi, hnusna škareda smradoduha urobila otrasnú rovnú trať, a najsamlepšia eurovia pre istotu trate podbíja nejakou pofidernou podbíjačkou, a výsledok je myslím, že viditeľný.
To, že sa po SNPčke pomaly nedá ísť viac ako 40 je podľa mňa vrchol.
Z dnešného MZ (k doprave):
- odhlasované memorandum ohľadom projektu zlepšenia infraštruktúry PP pri letisku
- odhlasované podanie žiadosti o NFP pre druhú etapu modernizácie dispečingu
S kolegami sme odfotili nejaké firemné auto, ktorého posádka robila niečo v kanáli vedľa trate, na Kuzmánke, ako zapadlo do rozmočeného trávnika na okraji trate a druhé ho vytiahlo lanom. To, že nechali v trávniku dieru vyhrabanú kolesom a koľaje, ich netrápi. Počkať ešte deň-dva, či to dobrovoľne neopravia a potom fotku dostane mesto.
Aké súčiastky a kam by sa roznášali? Choď to navrhnúť podnikom v priemyselnom parku. Ale doporučujem na nohy tretry, do batohu lekárničku a so sebou zdravotnú sestru.
Ja stále tvrdím, že vďaka trasovaniu električkových liniek tu môže, aspoň teoreticky, fungovať nákladná električka. Keby sa urobila prípojka na železničnú trať tak, ako sa pôvodne mala urobiť, mohli sa takto roznášať súčiastky z priemyselného parku.
Malé výkony, vozidlo viac prestojí ako prejazdí. Čím menej takýchto služieb, tým lepšie.
V špičke bolo skrátka treba veľa vozidiel, ktoré mimo nej nejde všetky zobehovať na iné linky (pri autobusoch je to podstatne jednoduchšie: viac liniek, autobus môže všade, jednoduchý manipulačný presun atď).
V prípade letiska by to bolo o tom istom, hoci v menších číslach. A to je ďalšie veľké mínus pre takúto trať. Stavať ju preto, aby sa vypravili 2-3 posilové električky na špičku + 1 celodennú, je totálne absurdum.
Nevie niekto či sa bude riešiť to alebo je to normálne, že ak idem s tram od Kino Družba smer MMK väčšou rýchlosťou tak s ňou kolíše akoby tá trať bola rozbitá. Či vôbec sa niekto k tomu vyjadroval alebo sa nechá tak. Ďakujem za odpoveď. J.
Povedzme si narovinu. Rychlodraha je oproti stavu spred 20-25 rokov (zaciatky SR) vyuzivana len minimalne. Cize 2-3 posilove elektricky na spicku + 1 pravidelna by bol stale len zlomok toho, co jazdilo denne po rychlodrahe. Tak ako to, ze vtedy bolo vyuzitie pre tie vozy a dnes nie je? Ci vtedy vodic dal rannu spicku a do obeda cakal vo vozovni?
Autobus, nezávislá reakcia – treba mu naftu a cestu, ktorá tam už je (+ ho vieš zobehovať s mnohými linkami mestskej dopravy podľa potreby, manipulačné presuny bez problémov – cesta je dnes všade).
Električka, závislá trakcia – treba jej okrem elektriny aj postavenú infraštruktúru, možnosť zobehovať s bežnými mestskými linkami značne obmedzená (v električkovej doprave, keďže jej sieť je značne menšia, máš problém robiť prejazdy medzi linkami atď.).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Terepin