Reply on: veteran #82840:
Ďakujem za veľmi obsažnú odpoveď, ale nakoniec nad mojím pondelkovým úmyslom zahĺbiť sa do toho a niečo vyprodukovať zvíťazilo dobré počasie a nečakaná ochota zvyšku rodiny vyjsť si za mesto... A potom už nebol čas.Ale na to, čo som chcel urobiť, som nepotreboval až toľko informácií, ako píšeš.
Nechcel som totiž poskladať celý systém hromadnej dopravy DPMK nanovo (to by bolo oveľa náročnejšie na čas aj informácie), len som si chcel ujasniť, čo je technicky možné a do akej miery to DPMK dnes využíva (vozy aj vodiči, vrátane záloh) a následne si prepočítať len tie linky, ktorých by sa výluka mala týkať (bežné aj výlukové, doterajší aj nový stav).
Tipujem (nie „typujem“?), aj keď sa môžem mýliť, že napätá až prepätá je výprava veľkých vozov (určite kĺbových a možno aj 15 m) a výprava vodičov autobusov. Tam by boli zrejme limity. Zvyšok asi bude v cajchu.
Ale DPMK opäť „nesklamal“:
a)
linka č. 6 až na stanicu (málo ľuďom to pomôže, bude to stáť veľa kilometrov a teda aj peňazí a vytvorí sa návyk na niečo, čo po výlukách nebude môcť ostať);
b)
linky R1 a R2 až do železiarní (!) vrátane sedla (!!!) autobusmi (a naviac - už naraz majú dosť vodičov autobusov?);
c)
„hadíková“ trasa linky 34 (k Optime ju vôbec nebolo treba ťahať a nebolo treba opäť „vypnúť“ obsluhu západnej časti Optimy - logické bolo potiahnuť ju od Stodolovej priamo k Möbelixu a k Optime až dozadu potiahnuť linku 15 alebo 16 - a to druhé nechať tak na furt, pomohlo by to oveľa viac ako linka 34 nikam);
d)
nezastavovanie na obchádzkových trasách (MMK, Bernolákova).
A tie zmeny a „ne-zmeny“ od 7.4., čo priamo s touto výlukou nesúvisia, by vydali na ďalší obsiahly príspevok podobného razenia...
myslavcan