Mal by som ešte jednu otázku k projektom.
Prosím keby niekto vedel, prečo sa pri VSS vložili koľajové splete pre rozjazd do križovatky od centra a od Barce a nie od Jazera.
Ak by jej výhybka bola hneď za koľajovou spojkou, bez problémov by sa pod most vošla.
Pred rekonštrukciou spoje L3/7 a L9 z Jazera čakávali pod mostom VSS pomerne často vedľa seba a prešli spolu na jednu zelenú. Prevádzková prax ukázala, že práve splietka v smere od Jazera by sa tam hodila najviac zo všetkých, ešte viac ako tá od centra. (O to zbytočnejším dojmom pôsobí splietka od Barce, ktorá sa v praxi využije len pri výlukách, inak tam nikdy nie je prejazd dvoch električiek na jednu zelenú.)
Mne sa zase nechce prechádzať cez križovatku pri prestupe medzi Mlynská bašta (L71) a Námestie marat. mieru (L6). Dúfam, že aj po skončení výluk sa bude do L6 dať nastupovať aj v obratisku.
Kedy konečne začnú ľudia trochu aj vnímať realitu? Naschvál sa vytvorila linka X9,aby bolo všetkým jasné,ktoré busy končia pri spoločenskom a len tak zbežne 2 krát som pozrel a 2 krát sa nejakí zábudlivci zviezli po kruháči na druhú stranu..?
Mohli tie zastávky umiestniť radšej na výjazd z kruhového objazdu, kvôli lepšej orientácii cestujúcich. Chápem, že asi boli dôvody, prečo ich dali na vjazd.
Električkové zastávky SOŠ automobilová budú v rámci tejto časti stavby zrušené. V nadväzujúcom úseku UČS 09 dôjde k ich presunutiu bližišie ku kruhovej križovatke.
Vybudované budú štyri zastávky pri každom vjazde do kruhového objazdu. Severovýchodná zastávka bude obojstranná preberie funkciu zastávky SOŠ automobilová, ktorá bude v dnešnej podobe zrušená v rámci UČS 08. Zvyšné zastávky budú jednosmerné a budú slúžiť pre prípad výluk a mimoriadnych udalostí.
Ja si myslím, že sa na tie rohože ešte uloží ten trávnatý zvršok. Niekde sa spomína kryt z umelej trávy. Myslím že práve tu v popise projektu v sekcii Rozvojové plány.
Netuším, ako funguje prepojenie tunajších cestovných poriadkov s výstupmi DPMK. Viackrát tu už bolo uvedené, že to priamo nadväzuje.
No keď pozerám do oficiálneho cestovného poriadku, tak je to tam ešte horšie. Napísať do cestovného poriadku linky 4, že premáva len po Spoločenský pavilón, pričom tá zastávka nie je vôbec uvedená v cestovnom poriadku, je ešte väčší chaos pre človeka neznalého domácich pomerov. A to ani nehovoriac o prvom rannom víkendovom výjazde, ktorý nie je nijako označený, teda mal by ísť až na Havlíčkovu, ale zrazu po Radnici Starého mesta sa stráca. Tunajšie chyby sú len kozmetické, no tie v oficiálnom cestovnom poriadku doslova zavádzajú cestujúcich.
mi.v
Mal by som ešte jednu otázku k projektom.
Prosím keby niekto vedel, prečo sa pri VSS vložili koľajové splete pre rozjazd do križovatky od centra a od Barce a nie od Jazera.
Ak by jej výhybka bola hneď za koľajovou spojkou, bez problémov by sa pod most vošla.
Pred rekonštrukciou spoje L3/7 a L9 z Jazera čakávali pod mostom VSS pomerne často vedľa seba a prešli spolu na jednu zelenú. Prevádzková prax ukázala, že práve splietka v smere od Jazera by sa tam hodila najviac zo všetkých, ešte viac ako tá od centra. (O to zbytočnejším dojmom pôsobí splietka od Barce, ktorá sa v praxi využije len pri výlukách, inak tam nikdy nie je prejazd dvoch električiek na jednu zelenú.)