Električkové zastávky SOŠ automobilová budú v rámci tejto časti stavby zrušené. V nadväzujúcom úseku UČS 09 dôjde k ich presunutiu bližišie ku kruhovej križovatke.
Vybudované budú štyri zastávky pri každom vjazde do kruhového objazdu. Severovýchodná zastávka bude obojstranná preberie funkciu zastávky SOŠ automobilová, ktorá bude v dnešnej podobe zrušená v rámci UČS 08. Zvyšné zastávky budú jednosmerné a budú slúžiť pre prípad výluk a mimoriadnych udalostí.
Ja si myslím, že sa na tie rohože ešte uloží ten trávnatý zvršok. Niekde sa spomína kryt z umelej trávy. Myslím že práve tu v popise projektu v sekcii Rozvojové plány.
Netuším, ako funguje prepojenie tunajších cestovných poriadkov s výstupmi DPMK. Viackrát tu už bolo uvedené, že to priamo nadväzuje.
No keď pozerám do oficiálneho cestovného poriadku, tak je to tam ešte horšie. Napísať do cestovného poriadku linky 4, že premáva len po Spoločenský pavilón, pričom tá zastávka nie je vôbec uvedená v cestovnom poriadku, je ešte väčší chaos pre človeka neznalého domácich pomerov. A to ani nehovoriac o prvom rannom víkendovom výjazde, ktorý nie je nijako označený, teda mal by ísť až na Havlíčkovu, ale zrazu po Radnici Starého mesta sa stráca. Tunajšie chyby sú len kozmetické, no tie v oficiálnom cestovnom poriadku doslova zavádzajú cestujúcich.
Zaujímavé je, že cez voľné dni jazdí výjazd z Barce označený ako linka 4 len po VSS a ďalej ako linka 7, ale cez pracovné dni ako linka 4 až po Radnicu Starého mesta a až ďalej ako linka 7.
Spoje do vozovne z Važeckej pre služby linky 3 a 7 sú ale nezmyselne označené ako spoje daných linkách a nie linky 9, ktorá končí priamo vo vozovni. Je nejaký dôvod na to?
Inak, pekný začiatok má 5. poradie linky 9. V podstate jedným nastúpením do vozu sa dá cestovať 5 rôznymi spojmi. Akurát škoda, že výjazd priamo z vozovne nie je označený v cestovnom poriadku.
Mínuskovať Vás nebudem Ja skôr rozmýšľam o tom, či je systém nastavený správne. Keď som stretol revízorov v jednej západnej metropole, prečesávali súpravu v uniformách, vo štvorici, tuším jeden muž a tri ženy, vďaka uniformám sa pomaly ani nemuseli legitimovať. Neviem, či je náš inkognito systém lepší. Možno áno. A či nie sú dvojice málo. Neviem, či naši majú aspoň občasné školenia z komunikácie (zvládanie napätia a emócií, byť rázny ale vedieť zostať slušný), zo sebaobrany (obrana proti úderu, základný protiútok, zloženie útočníka na zem, pridržanie na zemi, základná obrana proti útoku palicou a nožom). Alebo či sa iba majú naučiť prepravný poriadok, jeden zákon a pár procesných vecí a môžu ísť robiť.
vidis sam sa cudujes a defacto si podrobne popisal ich preslapy co stale robia a napriek porusovaniu zakonov tych spin si bol jak baranok vedeny na zabitie-jak typicky slovak drzat hubu a krok aby si oni mohli vo velkom uplatnovat svoju autoritu mnohokrat nezakonne!ale typicka slovac, necha sa bit, zneuzivat a je ticho ked je porusovany vedome zakon. a presne toto zneuzivaju u nas aj zamestnavatelia, preto je u nas aj takato zivotna uroven ,tak nizke plarty proste vsetko.. lebo vacsina slovakov je prave taka pysky neotvori len mlcat a kracat s dobou ako baranok systemom vedz dajak bulo dajak budze.. a o tom to prave je.. to je to, v com sa odlisujeme od zapadu ze si nedokazeme a nevieme vydobit si svoje prava a stat za nimi. preto sme aj tam kde sme uz dlhe roky.. a presne toto neuznavam aby som podporoval zlo a ich nadvladu v mhd v nasom meste ,preto som aj povedal ze si o to uz koledovali ze ich zapichli a stane sa to aj nabuduce a este velakrat az niekoho z nich naozaj nezabiju.. ale len a len sami si za to mozu kedze sami nastolili takuto atmosferu revizor vs. cestujuci v nasej mhd, howgh. v tomto jednoznacne stojim za cestujucimi a ich pravami naplno. a mozte ma tu zminuskovat aj pod ciernu zem. pravdu neumlcite.. kedze viem ze vela z vas su tu ich podporovatelia na tomto fore a mozno aj samotni revizori (ani by som sa necudoval), tak potom to len o tom vypoveda..
Pozeral som si nove cestovne poriadky ktore su uz uvedene v suvislosti s vylukou na Moladvskej a prekvapilo ma pár veci. L4 dost husta z Barce a tie skratene spoje po zastavku Radnica st. mesta. Tam to skoci a co dalej ide do vozovne? Spoje oznacene "d" chapem tie idu do vozovne ale spoje oznacebe "r" pripadne "v" su celkom zaujimave...spoj skonci na VSS a potom? Taktiez na Linke 2 je mylsim ze jeden spoj oznaceny "n" cize zo stanice po NO..potom co naprazdno ide do vozovne? Ak niekto nieco viete viac o tom pište
V prípade, že ide o kartu, ktorá "odišla", tá nejde prečítať v nijakom zariadení. Problém je, ak o tom majiteľ nevie, lebo už dlhšie kartu nikam neprikladal (napr. má polročný lístok). Snáď v súčasnosti už revízori vedia v takejto situácii reagovať lepšie.
A tiež by bolo fajn, keby sa cestujúci nemusel báť povedať slušnú námietku a dostal by slušnú odpoveď. Nemusí ísť o dlhú diskusiu, niekedy stačí citácia z prepravných podmienok a ďalej sa netreba baviť. Iba som chcel ukázať, že niekedy sa môže stať, že revízora predtým niekto na**** a on je potom v prípade problému nervózny na ďalších X cestujúcich. Neviem, či majú nejaké tréningy zvládania typických situácií alebo nie.
No podľa mňa má košická tarifa viacero nezmyslov ako drahšie cestovné na nocaky, nutnosť platiť za batožinu dosť nízky počet automatov na lístky, nemožnosť si nikde normálne dobiť BCK mimo otváracie hodiny, napr na KVP mám často šťastie na prestávku či upratovanie a čakám aj 10 minút, než má obslúži. Ale človek s tým už bohužiaľ nejak v Košiciach počíta
V Prahe máš veľa alternatív, pokiaľ máš platný kupón a nemáš ho pri sebe, tak je to za 50, ak do 15 dni dôjdeš na DPP. Podobne pokuta sa znižuje na 800, ak ju zaplatíš do 15 dní. Inak je to 1500czk, ale môžeš ju znížiť na polovicu, ak si kúpiš ročný kupón, len už neviem, či tam platí ten limit 15 dní alebo je to všeobecne, že kúpou ročného zníži pokutu o 50%. Na druhej strane tamojší revízori sú často vekslaci, s turistom pekne k bankomatu a pokutu do vrecka, odoberajú im pasy, aj keď na to nemajú právo, človek sa ponáhľa vidí to revízor šup mu placku pred nos, potom ju držis v ruke a čakáš, kedy sa uraci skontrolovať aj Teba a podobné veci, kedy skôr naštvú cestujúcich. Inak základ majú 1000€ a pokutu majú ako pohyblivu zložku, no keď si k tomu zoberieme, že tak 200-300€ minimálne zoberú od ľudí bokom tak nemajú zlý plat, je to smelina. V Košiciach som teda nedávno stretol revizorku, bavila sa vodičom pri predných dverách, presne čo sa tu riešilo a potom klasický na KVP spustila kontrolu, ale v pohode. Ďalší zase stretol cigánov a keď videl, že nemajú lístky tak len mávol rukou. Oni zase majú svoj fixný plat, pokuty sú len flexibilná zložka a neverím, že sa tiež radšej nedohodnú na nejakom baksisi ako platiť 60,60€ pokuty, pričom sa treba trepať na DPMK do 4 dní a hneď potom predávajú pokutu vymahacom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
reparil