Reply on: monoblok #82422:
Azda je jasné, že vlakové spojenia by trebalo objednať. Pri súčasnom stave keď RExy v Krásnej nestoja a osobáky chodia každé dve hodiny, je to jasne nepostačujúce. Keby sa niekde v kroví váľali tri DMJ 861 na pendlovanie Košice-Krásna, vedel by som si to predstaviť. Elektrický ekvivalent k tomuto na slovensku neexistuje a "panťáky" do modernej dopravy nepatria. 
cedin
1. Ak autobusy pôjdu až do centra, budú pre obyvateľov KNH a priľahlých obcí atraktívnejšie.
2. Ak autobusy budú v špičkách predbiehať kolóny áut po električkovej trati, budú atraktívnejšie.
3. Ak cesta nebude prejazdnejšia, pre autá bude menej atraktívna.
4. Ak bude záchytné parkovisko lacné a bezpečné, viac to bude ľudí lákať na odstavenie auta už tam.
5. Ak bude odtiaľ ľahký, rýchly a bezpečný prístup k zastávke MHD, tak detto ako u „4“.
6. Ak za odstavenie auta na záchytnom parkovisku bude naviac lístok na MHD zdarma, tak detto ako u „4“.
To všetko by malo pomáhať tomu, aby sa obyvatelia KNH a priľahlých obcí buď do mesta ani autom nevybrali (ale radšej autobusom) alebo ak predsa, tak aspoň aby ho odstavili na začiatku sídliska a ďalej pokračovali MHD.
Ak sa však rozšíri cesta, zatraktívni sa cestovanie autom a ľudí vo VHD bude ešte menej.
A ak sa k tomu pridá ešte zvýšenie podielu spojov z KNH a priľahlých končiacich v zastávke „Važecká“, tak to spôsobí ešte vyšší úbytok ľudí vo VHD a ďalší nárast IAD.
Takže toto nie je dobrý spôsob riešenia prepchatia Slaneckej.