Ale cenu o najhorší intérier vyhrávajú elektrobusy ? v tom ísť v špičke na 20-ke (neviem ako iné llinky) no to je doslova pretláčaná na niektorých zastávkach,neni sa kde postaviť,neni sa kde uhnúť,možno mali spraviť strešné okná pre únikové východy ?
rpopo
Na margo počtu dverí poviem len toľko, že choďte sa previezť na "trolejbus" niekdy, keď tam namiesto kĺbaku bude 15m Solaris, alebo už aj Citelis. Príklad z Citelisu... pristavíš autobus na NO, ku galerke alebo aj na Mier, proste zastávky, kde je veľká výmena cestujúcich a strácaš čas. Ak sa do toho pridá kočiar vo vozidle a nie je mimoriadne, keď sú vo vozidle aj tri, a majú sa tí ľudia sypať vonku, tak na takejto zastávke postojíš v špičke pokojne aj minútu, v lepšom prípade na iných zastávkach to stíhajú aj za 40 sekúnd. Zrátaj si, koľko tým stratíš, keď máš taký čas defacto dvoje dvere zo 4 obsadené kočíkmi a čas pobytu v zastávke ak sa nemýlim je rátaný na 25 sekúnd. /Nie som si touto informáciou úplne istý ale/. Ano povieš si, že nezavadzajú do nástupného priestoru. To je pravda, ale rozhádžu cestujúcich a tí potom kým sa vysypú z miesta kde stoja, tak to trvá množstvo času, a tu na toto nie je výhovorka, že mali ísť skôr, pretože to by museli začať boj o miesto na vystupovanie už zastávku predtým. Naopak v SORke takéto problémy nezažiješ, lebo kočíky majú vyhradené len tretie dvere, takže aj v najhoršom možnom prípade, máš stále 4 dvere voľné. V SORke je málo miesta na státie, alebo skôr, miesta je dosť, len sa nie je čoho držať.