Reply on: 110mat110 #82262:
Bratislavské 25 Tr i 30 TrDG majú pomocný pohon na základe naftového motora a generátora elektrického prúdu (Kirsch APU 100 DIPME = motor Iveco NEF + generátor).Viď:
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/221/Skoda-25-Tr-Irisbus
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/738/Skoda-30-Tr-SOR
V dnešnej dobe by som šiel skôr do parciálneho trolejbusu, teda trolejbus + baterky.
rpopo
Osobne najväčší problém vidím so Šacou, lebo tam by to asi neprešlo, hoci myslím si že po skúšobnej prevádzke by sme ľuďom rýchlo ukázali, že je to takto do mesta rýchlejšie a efektívnejšie, hoc s prestupom trvajúcim dve minúty. Ale nejaký občasný priamy spoj z NO do nemocnice by veru trebalo zachovať.