Reply on: 110mat110 #82250:
Asi to bolo myslené na NO. Keby bola na rýchlodráhe linka s intervalom 15 minút, tak by boli asi aj uvoľnené eurofondy na rekonštrukciu rýchlodráhy. S tou by mohlo súvisieť napr. aj také zvýšenie cestovnej rýchlosti.
Takže je to viazané jedno s druhym.
Dalšia vec by bola aj predlženie trate do Šace...
afeno
Obsluha Barce aj Železiarni by sa dala vyriešiť aj bez použitia 15 metrových električiek
Štvorka.. ak by jazdila častejšie 24ka (aj namiesto eurobusu, tým pádom v 30 minutovom intervale) tak by pohodlne nahradila električku, ktorá teraz obsluhuje len okrajovú časť Barce. Električka by tam mala význam keby sa vybudoval nejaký terminál alebo také niečo, vtedy hej. Ale teraz určite nie. Zas bez náhrady ju rušiť je blbosť.
Odsek slabá intenzita mimo špičiek- 7 chodí plná (v sedle v 15 minutovom intervale) takmer po celý deň. Niečo ako špička pri żeleziarňach neexistuje, tam sú iba návozy na smeny.