Reply on: cedin #82239:
Nakupili sa hura systemom nove vozidla, ziadna postupna obnova ale narazova, jazdia teda prevazne nove a starsie (solo T6 a 701) stoja. Tak isto ako pred par rokmi ked sa nakupilo hura systemom 127 busov, vyradovali sa pojazdne autobusy, a nove vozidla jazdili (a vela ich doteraz jazdi) na delenych sluzbach alebo sa vyuzivali ako dispozicne. Po vyluke, ked bude niektora linka obsluhovana solo T6 tak sa tam hadam sem tam prevetra aj vario.
afeno
Obsluha Barce aj Železiarni by sa dala vyriešiť aj bez použitia 15 metrových električiek
Štvorka.. ak by jazdila častejšie 24ka (aj namiesto eurobusu, tým pádom v 30 minutovom intervale) tak by pohodlne nahradila električku, ktorá teraz obsluhuje len okrajovú časť Barce. Električka by tam mala význam keby sa vybudoval nejaký terminál alebo také niečo, vtedy hej. Ale teraz určite nie. Zas bez náhrady ju rušiť je blbosť.
Odsek slabá intenzita mimo špičiek- 7 chodí plná (v sedle v 15 minutovom intervale) takmer po celý deň. Niečo ako špička pri żeleziarňach neexistuje, tam sú iba návozy na smeny.