Lenze tu nejde o prestupy a kolkokrat. Ved co mam z toho, ze prestupim raz, mozno ani raz, ale pojdem 50 min? To radsej prestupim 2x a pojdem 15 min.
A zaujimalo by ma, kolko tak ludi chodi z Jazera na Komenskeho, aby bol nutne potrebny priamy spoj aj pocas vyluky. Spojenie 6+9 je fajn, deviatka cez Moldavsku by bola zbytocna (ak teda ratame s tym, ze ostala by aj sestka).
Ved hej, max na MMM brikou a dalej? prestup na x2 .. teda tak ako som spomenul 2x prestup z jazera na Havličkou, či na Krajsky urad, či polikliniku Sever,,, keby ponechali L9 po skrátenu trasu MMM, alebo aspoň L19 ponechali po Važecku dalo by sa na ten smer aj max.s 1x prestupom,,,,
Pozrel som si nové CP pre električky. Kvitujem pridanie jedného spoja naviac v sedle pri L3 a L7. Na L6 budú premávať len vysokopodlažné električky? Kde sa stratili školské spoje na LR4?
Hm linka č 6 Stanica- Alejova - Jazero? L 9 zrušena? L 4 skrátená? Hm, neviem či lepší nápad nebol ten ako tu bolo napísne L9- jazero-Alejova, Moldavska, Kuzmániho - MMM ,, ? A L6 Stanica - Moldavska - (nasadenim KT) tam riešit prestup na X6 - ved dakety to tak bolo pri vyluke ak sa uzol Amfik robil,,, zvedavy budem ake bude teraz využitie L4 - skrátenej ?? Tam aj solo T6 bude veľa nasadit, nie Varia,, Už keď mohla sa opáčat na Botanickej záhrade,, či MMM, alebo ak "polepišť ludom" - tak urobit z nej nejaku "okružnu" L4 - Barca - južna trieda, NO, Moldavska, Alejova- Barca,, a s5 .. využilo by kapacitu vozidla viac ludi,, s kombináciou s 6 tak ako som písal by to bolo prilepšenie k X6 ,,, Dalšia vec L19 mohla byť ešte zachovana po Važecku,, zase pol jazera ak chce cestovať smerom niekde na Havličkovu či Komenskeho, musia využit 2x prestup,, (6+x6+x2) (xxx+19+x2) (7 +x6+x2) hm čo už električiek máme dosť, nevyužita kapacita a ešte sa trasy skracuju a linky rušia,,?
Nejde o stanicu, ide o to že L4 bola vyťažená maximálne tak v úseku Havlíčkova- NO. A 15 minútovy interval do Barce je fakt zbytočný. Teraz ju v tom vyťaženom úseku nahradí linka 2.
Ja by som privítal aj dvojitý nástup na MMM na linku 6 (v obratisku, aj v riadnej zastávke). Naozaj nechápem, prečo keď sa už v rámci IKD nezdružovala autobusová zastávka (viem, nebezpečné), sa neurobilo aspoň nástupište pred vchodom do býv. ajznboňáckej centrály na Železničnej.
Lepší nápad- linka 6 po soša,tam prestup na náhradnú dopravu,otáčala by sa vo vozovni zo zadu,takže kt netreba..Druhá varianta- linka 9 predlžiť na Moldavskú-Kuzmányho a na jedno z tých obratísk tam (Amfik/Botanická/NMM)
Iv