Nejde o stanicu, ide o to že L4 bola vyťažená maximálne tak v úseku Havlíčkova- NO. A 15 minútovy interval do Barce je fakt zbytočný. Teraz ju v tom vyťaženom úseku nahradí linka 2.
Ja by som privítal aj dvojitý nástup na MMM na linku 6 (v obratisku, aj v riadnej zastávke). Naozaj nechápem, prečo keď sa už v rámci IKD nezdružovala autobusová zastávka (viem, nebezpečné), sa neurobilo aspoň nástupište pred vchodom do býv. ajznboňáckej centrály na Železničnej.
Lepší nápad- linka 6 po soša,tam prestup na náhradnú dopravu,otáčala by sa vo vozovni zo zadu,takže kt netreba..Druhá varianta- linka 9 predlžiť na Moldavskú-Kuzmányho a na jedno z tých obratísk tam (Amfik/Botanická/NMM)
Budem stručný, kupovať dalšie Vario LFR.S je kolosálny nezmysel, podnik to z vlastných nezaplatí a kým by sa to vyriešilo cez eurofondy (ak vôbec) tak by už bolo zbytočné.
Re: sc_ke_sk, to že sa bude rekonštruovať vozovňa ešte neznameníá že sa bude robiť celá naraz. To by znamenalo odstavenie celej električkovej dopravy v meste.
Yogi616
on nepíše o vozovni, ale o Bardejovskej (od križovatky na Triede SNP po vjazd do vozovne)