Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Podhradovčan #81876:
A to akože kde by sa mali použiť ?
Pri bežných výlukách KT8 postačujú.
T6 v DPMK NEDOKÁŽU spojiť zadkom k sebe, muselo by sa upraviť zapojenie konektoru , moc náročné pre miestny personál. Varia LF2 je nezmysel, moc dlhé, naviac vobec nemajú vyvedenú kabeláž pre dvojčlennú prevádzku, ani úpravu elektrickej výzbroje.
Pokial dpmk ešte chce nakúpiť nejaké varia tak by som volil krátke s dverami na oboch stranách pre možnosť PX prevádzky (ako Olomouc)
https://www.tvkosice.sk/video/599fe7bb4526ca39110f7896
Podľa vás bude stačiť 19 kačien (KT8D5) - 1 ako záloha po obnovení premávky na jazere, alebo sá budú tvoriť nové súpravy PX ako pri IKD T3PX napr. T6 alebo dokonca Variolf2+PX
❓ ❓
Reply on: reparil #81873:
Presne. Eurovia robí len to, čo bolo objednané. A pravdepodobne tam bola objednané aj obnova obrusnej vrstvy v okolí električkovej trate. Lebo všimnite si, nejde o obnovu celej vozovky s podkladnými vrstvami. Čo by sa rovnako žiadalo. Ale to by muselo platiť mesto z iných zdrojov ako z peňazí na MET.
Okrem toho, cena za modernizáciu MET2 nie je zanedbateľná. Takže aj preto to toľko stojí, je v tom aj rekonštrukcia križovatiek a svetelnej signalizácie + oprava poškodenej obrusnej vrstvy a chodníkov.
Reply on: reparil #81873:
Eurovia robí rovnako ako Dúha len to, čo si objednávateľ prác objedná. Ani. Prd. Navyše.
vsimli ste si ze zacali z frezovanim celej cesty pozdlz celej Komenskeho ulice.. http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---komenskeho---meniaren--a-.html vidno ze eurovii nejde len o elektrickove trate ale spravi vzdy aj nieco navyse... len by mohli uz ked davaju novu cestu ,vymenit aj vsetky obrubniky popri ceste nie len na prvom useku napravo od maratonca.. lebo potom to bude vyzerat akurat tak na milu jarmilu, podobne ako na bozenke pol cesty vymenenej a pol nie, polka obrubnikov nova polka stara.. a zrenovovat chodniky aspon tam kde su spojene resp prepojene s cestnou komunikaciou, tie by mohli obnovit ako na bozenke..
Reply on: mi.v #81871:
P.S. nie je to absurdné, že mesto, ktoré by sa s čiernymi stavbami na svojom území malo vysporiadavať
1. naprv čiernu stavbu z̲a̲k̲r̲ý̲v̲a̲ (cez hovorkyňu obkecáva do stratena)
2. potom o nej z̲a̲v̲á̲d̲z̲a̲ novinárov (mesto klame... silná káva)
3. potom pod váhou dôkazov p̲r̲i̲z̲n̲á̲, že ide o čiernu stavbu, ktorú umožnilo
4. kto to naprojektoval a kto zaplatil výstavbu, "sa nevie"
5. na otázky, kto z aparátu mesta je za to zodpovedný a ako bude sankcionovaný, mesto n̲e̲o̲d̲p̲o̲v̲e̲d̲a̲l̲o̲
Reply on: sc_ke_sk #81870:
Pché, to je ešte nič! Ďaleko nad tým je spomínaná odbočka pred križovatkou VSS, o ktorej sa medzičasom zistilo, že je realizovaná ako čierna stavba pod záštitou predstaviteľa Košíc, ktorý sľubuje zmeniť kraj tak, ako jeho strana zmenila Košice:
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20632394/pozemky-napojili-nacierno-rasi-tam-cvici.html (pokračovanie z #81868)
Nový prístrešok na Botanickej Zahrade ? ? ?
Reply on: sc_ke_sk #81867:
Vďaka fotkám na Vašej stránke sa dalo pomerne ľahko dohľadať aj vytvorenie tej čiernej(?) odbočky pred križovatkou VSS v smere z mesta. Na jednej fotke ešte len rozobrali plot, aby odbočku založili, pritom hlavná cesta je už pomerne hotová.
https://lh3.googleusercontent.com/-VcAc0qcK2fE/WXPKij0Tx0I/AAAAAAAApu4/AOAeQMgm4nU2tNTTsQuIej1cS6IM2WmzgCHMYBhgL/s640/YDXJ0101.JPG (22-7-2017 13:27, obr. č. 560)
Je skutočne pravda, čo písali v Korzári, že sa jedná o vec mimo projektu rekonštrukcie a "nevie sa", kto za tým stojí? https://kosice.korzar.sme.sk/c/20629019/rasimu-pod-nosom-urobili-odbocku-nacierno.html
Reply on: romeo #81864:
Aha, ďakujem... Vidím, že tam sú tiež riadne skvosty typu "Na Zborovskú ulicu bude zákaz odbočenia na Zborovskú ulicu."
Reply on: myslavcan #81863:
Tam nie je celý text,na stránke mesta sa píše- autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu ulicu, Rastislavovu ulicu a pred križovatku Štúrova ulica.
Z dôvodu výmeny krytu komunikácie na Štúrovej ulici čakajú vodičov dopravné obmedzenia. Práce budú realizované od 21.08.2017 do 18.09.2017 v úseku od križovatky s Rastislavovou ulicou, po križovatku na Južnej triede.

Od 21.8.2017 do 11.09.2017 bude výmena krytu vozovky realizovaná na južnej strane Štúrovej ulice. Doprava bude vedená v jednom jazdnom pruhu, na Zborovskú ulicu bude zakázané odbočenie. Fejova ulica bude zaslepená, autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu a Rastislavovu ulicu."

To akože linky od Steelky pôjdu odklonom cez Rastislavovu, Milosrdenstva a Južnú triedu, či prečo presun zastávok na Rastislavovu? A Moyzesovu nechápem už vôbec...
Reply on: Dispecer #81860:
To bol jeden vozeň hurvínka,ale neprešiel cez kruháč,chceli aby odbočil na terasu,no nevyšlo
Reply on: Dispecer #81860:
Na dĺžke súpravy nezáleží, problémom je pevný rázvor, vzdialenosť otočných čapov a šírka vozňov. Navyše mám pocit, že v KE sa už prechodnosťou železničných vozidiel na sieť DPMK nezaoberajú, pri reko asi nedávajú koľajnice so širokým žliabkom.
Reply on: romeo #81859:
Neviem, ktorý konkrétne myslíš, ale možnosť je dostať to cez vlečku USS, ale pre dlhšie súpravy bude veľký problém Perešský most, IMHO.
Reply on: Dispecer #81858:
Kde bol naložený vlak,ktorý niekedy v 90.rokoch šiel po rýchlodráhe? Sa mi marí že niekde pri uss,či?
Reply on: Mat123 #81857:
Lenže žiadne prepojenie sietí ŽSR a DPMK neexistuje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.