Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: afeno #81891:
Budem stručný, kupovať dalšie Vario LFR.S je kolosálny nezmysel, podnik to z vlastných nezaplatí a kým by sa to vyriešilo cez eurofondy (ak vôbec) tak by už bolo zbytočné.
Re: sc_ke_sk, to že sa bude rekonštruovať vozovňa ešte neznameníá že sa bude robiť celá naraz. To by znamenalo odstavenie celej električkovej dopravy v meste.
Clovek pride po 3 dnoch na iMHD a uvidi toto... pri tychto vasich sotousskych nezmysloch sa fakt aj rozum zastavuje
Reply on: Isidor #81889:
Keď myslíš, aby sa otáčali vo vozovni, tak to asi nepôjde, lebo aj Bardejovská bude počas MET Terasy odstavená.
Reply on: Podhradovčan #81883:
Stačí 9 resp. aj 6 ukončiť na Spoločenskom pavilóne a predĺžiť x6, keďže zvýšia busy z náhradnej dopravy, a žiadne KT netreba
Reply on: mi.v #81872:
Eurovia si to už asi rozmyslela ? ? ?
Reply on: veteran #81885:
Myslím, že T6 a Veronika na tom nie sú až tak zle, ako na tom boli niektoré T3...
Reply on: Podhradovčan #81884:
V povýlukovom stave to bude skôr o tom, ako sa T6 a #701 zbaviť, keďže sa prezieravo dokúpili ďalšie Taškentwageny.

Snáď už aj na Ukrajine prišli na to, že odkupovať ojetiny z Košíc je pod ich úroveň.
Reply on: KVKV #81877:
Alebo dokúpiť Veronike dvojičku a spraviť súpravu Vario LFR.SPX a potom po výluke by sa mohla nahradiť resp. Vyradiť jednu súpravu T6
Reply on: Yogi616 #81881:
Normálne na tie 3 linky (6,9,R7) Ale hlavne to, že sa deviatka predĺži a začne normálny pracovný režim a budú hustejšie intervali na všetkých troch linkách
Reply on: Podhradovčan #81869:
Na VSS križovatke je strecha plechová a zadná stena zo skla.
Reply on: Podhradovčan #81876:
a načo chceš KTčka použiť?
Reply on: Troll #81878:
Budeme sa tahať za slovíčka? Pre bežného obyvateľa je to vlastne rekonštrukcia. CSS tam bola predtým a bude aj teraz. Len bude úplne nanovo postavená.
Reply on: Troll #81878:
vsade kde sa robia trate sa robili aj krizovatky, komplet nove stlpy, svetla a aj vnutornosti, radice
Reply on: Granite01 #81875:
Nemám pocit, že by sa CSS rekonštruovali (napr. Komenského ul. x Hlinkova), iba sa stavajú nové...
Reply on: Podhradovčan #81876:
A to akože kde by sa mali použiť ?
Pri bežných výlukách KT8 postačujú.
T6 v DPMK NEDOKÁŽU spojiť zadkom k sebe, muselo by sa upraviť zapojenie konektoru , moc náročné pre miestny personál. Varia LF2 je nezmysel, moc dlhé, naviac vobec nemajú vyvedenú kabeláž pre dvojčlennú prevádzku, ani úpravu elektrickej výzbroje.
Pokial dpmk ešte chce nakúpiť nejaké varia tak by som volil krátke s dverami na oboch stranách pre možnosť PX prevádzky (ako Olomouc)
https://www.tvkosice.sk/video/599fe7bb4526ca39110f7896
Podľa vás bude stačiť 19 kačien (KT8D5) - 1 ako záloha po obnovení premávky na jazere, alebo sá budú tvoriť nové súpravy PX ako pri IKD T3PX napr. T6 alebo dokonca Variolf2+PX
❓ ❓
Reply on: reparil #81873:
Presne. Eurovia robí len to, čo bolo objednané. A pravdepodobne tam bola objednané aj obnova obrusnej vrstvy v okolí električkovej trate. Lebo všimnite si, nejde o obnovu celej vozovky s podkladnými vrstvami. Čo by sa rovnako žiadalo. Ale to by muselo platiť mesto z iných zdrojov ako z peňazí na MET.
Okrem toho, cena za modernizáciu MET2 nie je zanedbateľná. Takže aj preto to toľko stojí, je v tom aj rekonštrukcia križovatiek a svetelnej signalizácie + oprava poškodenej obrusnej vrstvy a chodníkov.
Reply on: reparil #81873:
Eurovia robí rovnako ako Dúha len to, čo si objednávateľ prác objedná. Ani. Prd. Navyše.
vsimli ste si ze zacali z frezovanim celej cesty pozdlz celej Komenskeho ulice.. http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---komenskeho---meniaren--a-.html vidno ze eurovii nejde len o elektrickove trate ale spravi vzdy aj nieco navyse... len by mohli uz ked davaju novu cestu ,vymenit aj vsetky obrubniky popri ceste nie len na prvom useku napravo od maratonca.. lebo potom to bude vyzerat akurat tak na milu jarmilu, podobne ako na bozenke pol cesty vymenenej a pol nie, polka obrubnikov nova polka stara.. a zrenovovat chodniky aspon tam kde su spojene resp prepojene s cestnou komunikaciou, tie by mohli obnovit ako na bozenke..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.