Najnepochopiteľnejšie na tom, sú pre mňa niektoré trhané služby, ktoré rovnako ako v prázdninovom režime, končia už po skončení zamestnaneckých zvozov, ako načo to je dobré ? Veď sa kresalo preto, aby bolo menej celodeniek, lebo čo celodenka to dvaja vodiči, trhane môžu bez problemov do tej 18-19tej ťahať ako je tomu aj v normalnom režime, a nie to ešte kresať. Ako fakt konec špičky o 17tej, ja neviem no. ?
co pomoze ranna spicka, vo vacsine mesta su vtedy zapchy a spoje si jazdia nahodne. A po 8 rano su intervaly ako cez vikend, a poobedna spicka konci o 17tej... To je malo aj na prazdniny, nie ze na skolsky rok.
Nechcem kritizovať, ale je normálne "nasačkovať" toľko tých istých reklám na pomaly každú dôležitú zastávku? Konkrétne sa jedná o reklamu, ktorá oznamuje Optima challenge. Dnes som išiel 71 od Domu umenia po Zupkovu a táto reklama išla na snáď piatich zastávkach ?. Hlavne ma zabilo to, že táto reklama išla na Mieri a následne aj pri Tescu, Džungľa. A to že väčšinou ju ani nestihlo dokončiť... Avšak najlepšie na tom všetkom je, že inú reklamu v celých Košiciach ani nepočuť. Všade len Optima challenge... ? Celkom na zamyslenie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
rpopo