Netreba sa stále vyhovárať na MZ a "IQ+2LF" poslancov. Tam by mala existovať lepšia komunikácia zo strany dpmk. Ale aj v dpmk dokážu byť "kreatívni". Príkladom je zavedenie samostatných dvoch tlačítok, jedno pre funkciu znamenie vodičovi pre zastavenie na zastávkach na znamenie a druhé pre otváranie dverí. Je to vlastne rovnaký príkaz, takže v zbytku Európy (aspon teda na západ od Košíc) sa používa JEDNO tlačítko, ktoré plní obe funkcie. Je to nezmysel, ktorý v dp nikto nemá záujem riešiť. Dokonca u nových VarioLF2+ to bol požiadavok zadaný výrobcovi ! To je technický menežment dp skutočne tak odtrhnutý a vzdialený prevádzkovej realite mhd v iných mestách ?
Je ale zaujímavé ako rýchlo a pozitívne takú kravinu prijmú vodiči. To, že si tým liečia komplexy "traktoristi" autobusov, že nezastavia ak cestujúci stlačí len požiadavok na otv.dverí, to sa dá očakávať vzhladom k ich celkovému intelektu a profilu osobnosti***, ale za svoje to priali aj (niektoré) vodičky ed, keď za zastávkou Senný trh víťazne ohlásia cestujúcemu, že mal stlačiť iné tlačítko (podobný prejav ako tá revizorka , čo zvíťazila nad 4zast.lístkom)
***/ sociologickým výzkumom bolo dokázané, že čím je nezmyselnejšie nariadenie, predpis, zákon ,o to spontánnejšie je prijímaný a doslednejšie vyžadovaný osobami s klesajúcim IQ.
Je ale zaujímavé ako rýchlo a pozitívne takú kravinu prijmú vodiči. To, že si tým liečia komplexy "traktoristi" autobusov, že nezastavia ak cestujúci stlačí len požiadavok na otv.dverí, to sa dá očakávať vzhladom k ich celkovému intelektu a profilu osobnosti***, ale za svoje to priali aj (niektoré) vodičky ed, keď za zastávkou Senný trh víťazne ohlásia cestujúcemu, že mal stlačiť iné tlačítko (podobný prejav ako tá revizorka , čo zvíťazila nad 4zast.lístkom)
***/ sociologickým výzkumom bolo dokázané, že čím je nezmyselnejšie nariadenie, predpis, zákon ,o to spontánnejšie je prijímaný a doslednejšie vyžadovaný osobami s klesajúcim IQ.
juhasmaros