Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: juhasmaros #80818:
V Bratislave sú T6 síce stále s výzbrojou TV3 ale značne upravované, s trojfrekvenčnou reguláciou. Košické sú v pôvodnom stave.
Reply on: juhasmaros #80818:
Podobne ako v Prahe, robili sa len upravy vyzbroje ?
Bol by niekto znalý problematiky ochotný vysvetliť rozdiel medzi košickými T6 a bratislavskými? Tie z prvej série ktoré máme aj my vyzerajú až na zberače rovnako ale znejú inač. Boli dodávané s inou elektrovýzbrojou resp. sa to modernizovalo?
Reply on: KVKV #80814:
Áno, platí, keď som medzi ročníkmi v škole nemal mesačník cestoval som do práce (Šaca -> OC Optima a naopak) na 4-zastávkový lístok. Myslím, že v čase keď vzniklo toto obmedzenie sa zo Šace dalo s L56 na 4-zastávkový dostať až na Námestie osloboditeľov, ale to už neplatí, keďže sa pridali zastávky Moldavská OC, Perešská a Valcovne USS, v smere do Šace aj Optima.
Reply on: romeo #80815:
Ten by predsa ľudia zneužívali... ?
Sa divím,že sa do toho neobul ešte žiaden prokurátor, do kadejakej blbosti sa šprtajú a podstatné veci sa neriešia.. Už dávno sme tu koľkí žiadali 10-minútový lístok a vyriešilo by to mnoho
Reply on: KVKV #80813:
...tá platnosť nariadenia skor až od optimy, nie od kruháča.
A ako je to s tým 4zast. lístkom na linkách do Pereša, Polova,...Šace ???
Platí 4zast. lístok na bus zo Šace do železiarní ?
Reply on: TA #80812:
Takéto "víťazstvá" revizorov dpmk som videl na vlastné oči, priamo bažia po cudzincoch a návštevníkoch mesta.... psychopati. Arogancia a kombinácia hlúposti, odbornej nesposobilosti a moci.
Takto by sa dal označiť aj košický tarifný systém (...cestovné za batožinu drahšie než za prepravu cestujúceho- to nie je NIKDE na svete!). Ten cestujúci vlastne vobec nenaplnil skutkovú podstatu priestupku, pretože v danej trase nie je zrýchlený úsek ani súprava nie je vo zvláštnom režime jazdy. Tá povodná myšlienka bola opodstatnená, aby na rýchlodrážnej časti s dlhými medzizastávkovými úsekmi nebolo možno použiť zvýhodnenú tarifu. (taktiež na cestnom úseku...RA). Uvedené nariadenie by malo platiť LEN OD KRUH.OBJAZDU DO ŠACE A ŽELEZIARNÍ !!!
Na tomto príklade je vidieť ten šlendrián, povrchnosť, nezáujem dosledne a logicky doriešiť problém.

Na erke ktorá ide z Havlíčkovej do vozovne platí 4-zastávkový lístok ?
Reply on: veteran #80811:
Keď si spomeniem, ako toto obmedzenie vzniklo, tak ani niet sa čomu diviť, že je to také zmätočné. Teda ani nie zmätočné, ale de iure sa to nevzťahuje na žiadnu linku, keďže v Košiciach linku R nemáme.
http://kosice.korzar.sme.sk/c/20440929/cestujuci-dostal-pokutu-tvrdi-ze-text-listka-je-zmatocny.html

Už nech konečne zrušia ten nezmysel a nie upravovať nejaké spoje R v texte.

Mimochodom, linky RA1 až RA8 sú tiež spoje R? A čo sú SPOJE označené R? Dotyčný obmedzenec, čo túto vetu vymyslel si asi pletie spoj a linku (a asi ešte zopár ďalších pojmov).
Reply on: N/A #80802:
...ja by som najradšej nám. osloboditelov komfortne očistil aj od pomíku.
Reply on: Corey #80805:
512 má od minulého týždňa CVR na ZKDS.sk
Reply on: rpopo #80807:
GR nie je reprezentatívna funkcia. Momentálne nie je dôvod na to, aby bola. Má zodpovedať za chod firmy. A ak tá neplní svoje poslanie, nekomunikuje alebo rovno klame svojim zákazníkom, nevypravuje to, čo má atď., má niesť zodpovednosť. A ak niečo z toho spôsobuje mesto, má to s ním riešiť. Pokiaľ o to snahu nemá (lebo sa bojí, napr. o flek), tak potom je celé GR len šaškáreň.

Navyše, nie je hrdinstvo byť za dobre s papalášmi, t. j. robiť tak, aby som ja neprišiel o flek alebo snažiť sa zľahčovať (povestné vety typu: keby si vedel, čo nevieš, to nie my, to mesto, to kraj, to Radičová s Miklošom, to Marťania) a navyše sa tváriť, že ja vlastne robím čo môžem (a popri tom dobabrem x ďalších vecí - lebo proste musím). Takíto "hrdinovia" si úvodzovky plne zaslúžia.

Na záver... GR, ktorý ani nerozpozná autobus podľa typu (a keď už nie presne, tak minimálne to aspoň zaradiť do desaťročia podľa výroby by to vedieť mohol) by tam, v súčasnej situácii nemal čo robiť. Takýmto ľuďom sa potom ľahko stane, že podpíšu niečo, čo sa im "nejako" ocitne na pracovnom stole... a potom sú z toho nepríjemné kontroly ?

Ľudia pod ním si predsa povedia, že ten blbec tomu aj tak nerozumie a na "odbornú" robotu má nás... A tak potom odborne nakupujeme pochybné výrobky od pochybných výrobcov, šrotujeme, čo príde pod ruku. A tak ďalej.
Reply on: veteran #80806:
Ktovie. Ja som presvedčený o tom, že hybnou silou toho ako to tu nefunguje je mesto. A tým, že si tam mesto dosadí svojich papalášov sa k lepšiemu nezmení nič. Podľa mňa jediná nádej na zmenu situácie je zmena vedenia mesta. DP je predsa mestsky podnik, robia len to, čo sa im povie. Sice je podľa mňa mnoho veci, čo by sa aj teraz dali urobiť lepšie, namiesto generovania blbých výhovoriek, ale myslím si, že v DP sú ľudia, čo vedia ako na to, len nemajú priestor tak učiniť. A treba si tiež uvedomiť, že GR (nemyslím konkrétnu osobu ale všeobecne funkciu) má v tomto prípade len reprezentačnú funkciu, alebo skôr je to spojovník medzi mestom a DP. Faktom však zostáva, že pri súčasnom stave v DP zlyháva asi totálne všetko, údržba, výprava či často krát aj komunikácia s cestujúcimi. A nie za všetko z toho môže magistrát.
Reply on: afeno #80804:
Ono si to tam pýta hĺbkový audit už dlhšie. Po ktorom by leteli nie len generálny, ale aj kadejakí pochybní podržtaškovia, poverení vedením vedenia riadenia riaditeľovania riadenia riadeného riadenia a pod.
Nejaka nova cvr na NP KT tusim ze to je 512
Reply on: veteran #80803:
"Po zakladnych upravach... moment to mi nieco pripomina... jaj aha, ako ked sa vyhovarali do korzara, ze 3205, 3210, 3212, 5005 by boli vyuzite pri vyluke ED...
A to ze jedna veta popiera druhu, no comment? ?
http://kosicednes.sk/dennik/clanky/trolejbusy-su-na-predaj/

Podľa hovorkyne DPMK Michaely Karaffovej si ale nechávajú trolejbusy, ktoré by mohli v budúcnosti po základných úpravách znova prepravovať cestujúcich. „Všetkých sedem vozidiel, ktoré sú určené na odpredaj, sú v zlom technickom stave a nie sú schopné bezpečne prepravovať cestujúcich. Ich priemerný vek je 20 rokov a priemerný počet najazdených kilometrov je 634-tisíc. Keďže trolejbusová doprava v Košiciach je momentálne v útlme, z dôvodu čo najlepšieho zhodnotenia nevyužitého majetku sme sa ich rozhodli predať,“ uviedla Karaffová.
Reply on: tbus #80801:
Hlavne že pomník na nám. osloboditeľov bol komfortne očistený od snehu.
Reply on: Iv #80798:
Takisto zastávky okolo Novej nemocnice, čakal by som že práve takéto miesta budú patriť medzi priority, namiesto toho tam dôchodcovia a kadejakí invalidi chodia po ceste a krajnici, lebo tri dni boli málo a prechod pre chodcov ešte furt končí v kope ľadosnehu. Zastávky okolo centra dnes postupne čistili, ale stále je to len nejaký núdzovy stav, poriadne pristaviť kĺbový bus sa nedá skoro nikde.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.