Reply on: veteran #80806:
Ktovie. Ja som presvedčený o tom, že hybnou silou toho ako to tu nefunguje je mesto. A tým, že si tam mesto dosadí svojich papalášov sa k lepšiemu nezmení nič. Podľa mňa jediná nádej na zmenu situácie je zmena vedenia mesta. DP je predsa mestsky podnik, robia len to, čo sa im povie. Sice je podľa mňa mnoho veci, čo by sa aj teraz dali urobiť lepšie, namiesto generovania blbých výhovoriek, ale myslím si, že v DP sú ľudia, čo vedia ako na to, len nemajú priestor tak učiniť. A treba si tiež uvedomiť, že GR (nemyslím konkrétnu osobu ale všeobecne funkciu) má v tomto prípade len reprezentačnú funkciu, alebo skôr je to spojovník medzi mestom a DP. Faktom však zostáva, že pri súčasnom stave v DP zlyháva asi totálne všetko, údržba, výprava či často krát aj komunikácia s cestujúcimi. A nie za všetko z toho môže magistrát.
veteran
Podľa hovorkyne DPMK Michaely Karaffovej si ale nechávajú trolejbusy, ktoré by mohli v budúcnosti po základných úpravách znova prepravovať cestujúcich. „Všetkých sedem vozidiel, ktoré sú určené na odpredaj, sú v zlom technickom stave a nie sú schopné bezpečne prepravovať cestujúcich. Ich priemerný vek je 20 rokov a priemerný počet najazdených kilometrov je 634-tisíc. Keďže trolejbusová doprava v Košiciach je momentálne v útlme, z dôvodu čo najlepšieho zhodnotenia nevyužitého majetku sme sa ich rozhodli predať,“ uviedla Karaffová.