Jáááj, a náš spoludiskutujúci Apache tam narieka, že za všetko môže J&T, to je teraz zrejme taký univerzálny vinník. Milý Apache, keby si si dal tú námahu a pozrel si zbierku listín, tak by si tam našiel, že jediným akcionárom DPMK je mesto Košice, ty "ak mám dobré info".
"Ľubor Hanák > Košice - kuriozity a absurdity
Toto nie je absurdita, ale drzosť najhrubšieho zrna. Dnes o 17:22 vodič tohto autobusu zastavil na zastávke za 10-siatkou tak, že vystúpiť sa nedalo, lebo tam bolo zábradlie a potom odišiel. Po upozornení, že nezastavil tak, aby sa dalo vystúpiť odpovedal, citujem : Ja som to zábradlie nepostavil a zastávka mala byť zrušená. Po upozornení, že ho nahlásim, odpovedal, že : Kľudne. Takže vďaka DPMK, že sa prostredníctvom vašich vodičov "staráte" o zdravie občanov."
Toto nie je prvý prípad okliešťovania (či už kapacity alebo intervalov). Podobne takto potichúčky zmizol jeden klbák z 51ky, poškrtali sa nejaké tie večerné spoje na 27ke a tak ďalej.
? ? ?
dúfam, že tie dotazníky vyplňovali brigádnici SMERu
a 1928 respondentov z celkového počtu prepravených osôb hoc aj denne je smiešne číslo, ale dobre, ja som napríklad žiadneho anketára nestretol, teda niežeby mi chýbal
čísla sú fasa pre DPMK, môžu si zatlieskať
Ale ak chcú, aby ľudia rozhodovali, či trolejbusy majú jazdiť po meste alebo nie, tak potom chcem, aby mohli rozhodovať aj o tom, či budú môcť mať priame spojenia rovno spred panelákov. A čo, že je to neefektívne? Ale predsa ľudia to tak chcú!
Ak by prišiel na zastávku trolejbus SOR a autobus SOR, tak by som bol zvedavý, ako rozdiel v komforte by si ľudia našli. Čiže toto je úplne dementné porovnávanie. Ale nečudujem sa, tí ľudia vo vedení podniku asi ani sami netušia, že v akej oblasti vlastne pracujú.
V minulosti ochrana pred moznou nedostupnostou mesacnika, nedostatkom casu na zakupenie, ci zabudnutim - dnes je to viac-menej iba to zabudnutie, prip. nedostatok penazi na konci mesiaca, pre starsich to moze byt stale aj dlhsi rad, ked by mohli nechat kupi na dalsi den.
Co sa tyka tej ochrany vseobecne, teda nie len pri mesacniku ale aj penazenke, tak dnes zijeme v strese, chaose a niekedy clovek moze skutocne zabudnut, nestihnut oznacit, alebo ked prechadza z mesacnika na penazenku, tiez nie je zvyknuty pri kazdom nastupeni oznacovat.
Ked si zoberieme akukolvek inu oblast, inkaso, elektrina, voda, mobil, uver a pod., ked nezaplatis, dostanes upomienku, dokonca aj ked clovek nezaplati ani potom a zaplati neskor, dostane casto len urcite navysenie sumy o uroky. Pri MHD to je hned vysoka pokuta, nerozlisuje sa, ci bol dlhe roky poctivym platiacim a presvihol penazenku o 2 minuty alebo mesacnik o den, alebo ci si za posledne roky nezakupil jediny listok - prave preto som chcel, aby sa odpustenie PRVEJ pokuty vztahovalo iba na poctivych platiacich cestujucich.
K tej pohodlnosti, tak sa tomu cudujem, pretoze trolejbusy mali najpohodlnejsie sedadla - a ked sme pri tom, neviem ci sa to uz riesilo, ale co maju znamenat tie tvrde sedadla v novych elektrickach? V starych boli tiez tvrde, ale bolo to aj vidiet, ja som zazil jedneho cestujuceho ako si "z chuti" siel sadnut a normalne si udrel zadok a chrbat. Clovek necaka ze su tak tvrde, za stale vyssie cestovne by sa slusilo aspon udrzat uroven ktora je v autobusoch a nie ju znizovat.
Alebo to DPKM neriesi, ved ich dostalo "zadarmo" z eurofondov?? Ked ma starsi clovek, este s problemami s chrbticou na tomto sediet aj pol hodinu, tak to uz moze rovno stat.
Dobry postreh, ale - papierove mesacniky sa dali kupit len na konkretny mesiac, teda od 1. do 30/31., nebolo teda mozne ziskat niekolko dni cestovania zadarmo, iba ak by si cestujuci kupoval mesacnik len kazde 2 mesiace, dnes je mozne zvolit akykolvek den a tak by mali cestujuci 4 dni zadarmo. Taktiez neboli mesacniky vzdy dostupne, kupit sa dali iba na urcitych miestach, kde boli dlhe rady, dnes je mozne ich dobit aj tyzden vopred, ci zakupit ich cez internet bez cakania, v mobile mame pripomienkovac, ktory si mozme nastavit aby sme nezabudli.
Bol to ale zaujimavy sposob ochrany cestujuceho, dnes je vsak nerealny. Moj napad na odpustenie prvej (prip. aj druhej) pokuty pre poctivych platiacich cestujucich, ktora by sa kazdych niekolko rokov resetovala je ale podla mna dobry, motivacny a vyhodny pre obe strany.
Máš pocit, že ten deň pred a tri dni po, resp. tridsiaty či tridsiatyprvý deň v mesiaci jazdí MHD na vzduch + vodiči, výpravcovia, dispečeri (...) robia zadarmo?
Pokiaľ áno, tak sa treba hlásiť u súdruha Ficu so žiadosťou o nejaký nový druh sociálneho balíčka.
Len tak na okraj, ak si ešte niekto pamätá, tak papierové mesačníky platili deň pred a tri dni po platnosti ... a pri čipových nám ešte aj ubrali o jeden deň z toho-ktorého mesiaca, keďže stále sa počíta nabitie na 30 dní (a mesiac má niekedy aj 31, resp. 29).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
veteran
Pokiaľ áno, tak sa treba hlásiť u súdruha Ficu so žiadosťou o nejaký nový druh sociálneho balíčka.