Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #79145:
cvicne vozidlo sa stale moze pouzit ako zaklad .... nejde o poruchy ale preto ze instruktor tam ma tiez brzdny pedal a moze tak rychlo zasiahnut keby k niecomu doslo... co u beznych vozoch nemas a predsa nikdy nevies kto si tam sadne a ako vnima premavku ...336 je fakt ako historicke vozidlo len nepojazdne ale je pod strechou takze v pohode ...chcel by som ti aj povedat ze zriadenie nejakej nostalgickej linky je blud..nehnevaj sa na mna ale ludom je šum a fuk čo po nich pride az na par vynimiek a zase pre nasich cestujucich nieco taketo zachovale a vzacne dat do obehu ..myslim hlavne vandalov by bola škoda a za dalsie je dost velky problem s nahradnymi dielmi na tieto vozy takze stret s autom by sa rovnal asi vyradeniu alebo nejakej provizornej opravy čo by nevyzeralo dobre toď moj nazor 🙂
Reply on: Vladimír #79152:
Máš tam ceduli jak kráva!
Reply on: KVKV #79145:
Napíš napr. do Krefeldu, že pominula opodstatnenosť kľukového Düwagu ako autoškoly, keď tam vodič (na rozdiel od Košíc a T3) už ani teoreticky nemôže v prevádzke na nič takého naraziť (jazdia tam LEN Flexity Outlooky a Düwagy M8C.
Reply on: KVKV #79141:
Vario nie je vhodné pre žiadnu prevádzku. Spomínaš tiež, že by si obstaral veľkokapacitných Škodoviek. Naozaj by to bolo vhodné riešenie mať úplne rozdielne typy vozidiel? Údržba, náhradné diely a pod... To skôr by objednali trojčlánkové Vario.
Dnes videné skoro všetky nove Varia na viacerích linkách s "nefunkčnými" bočnými displejmi (napr. 803 - len v predu čislo a ciel, na bokoch nič a vzadu PRESUN) .. ? To zas je "nejaký nečakaný problém" s databázou? Ved sa nemenil čas, ani trasy liniek,,, alebo je to zase o "krok" viac k informovaniu cestujucich ?! Ved čo, hlavne že máme nové vozy a každý sa odvezie aj na nových tratiach .. ?
Reply on: master5228 #79156:
,,, tak to by trať na jazere už dáááávno mala byť celá zgenerálkovaná .. je to najstaršia BKV trať v meste a žiaľ GO sa "asi" dočká až na konci celej "šnúry" reko-trati (ak sa vôbec ešte nejake peniaze po roku - dvoch nájdu, alebo ak sa vôbec toho dočká) ?
Reply on: orlov #79138:
Na mazanie sa používa špeciálne vysokotlakové mazivo HeadLub 90 od švajčiarskej fy.Igralub AG.
Reply on: orlov #79138:
Ono, s tým hlukom sa často krát dá niečo urobiť....len to chce ochotu a samozrejme aj nejaké tie peniažky navyše!
Viď.:
http://technet.idnes.cz/slow-tv-mazaci-tramvaj-t3m-5572-dg5-/tec_technika.aspx?c=A150906_172601_tec_technika_erp
Reply on: master5228 #79156:
Presne tak.
A dačo ku tram-trainom...

Rozhovor s JUDr. Denisou Žilákovou, GR sekcie riadenia projektov na Min. dopravy, výstavby a reg. rozvoja SR, uverejnené v decembrovom čísle Železničnej revue.

Citujem:

Ako sa bude ďalej rozvíjať nosný dopravný systém v Bratislave? Bude sa pripravovať na príchod tram-trainov?

.....................Financovanie tram-trainu v Bratislave z eurofondov je problematické, a to nie len z hľadiska infraštruktúry, ale aj vozového parku. Investičné náklady na jeho zavedenie by boli neúmerné očakávaným prínosom a preto sa s takýmto systémom v strednodobom výhľade neuvažuje.

To isté platí aj o tram-trainoch v Košiciach?

V strednodobom horizonte áno.

Reply on: Tatranka #79155:
Pri technológii BKV sa mali koľaje meniť každých 10 rokov (spolu s gumou) a podkladové panely každých 30 rokov...
Reply on: orlov #79138:
Keby len tam... Ono v BKVčkách sa tie tlmiace gumy mali pravidelne meniť, to mám priamo od I.Reipricha, ale ako pozanamenal, nikdy ich nemenili. Inak na Komenského som si všimol, že medzi domami Varia "krásne" dunia, nič príjemné, snáď horšie ako PCC podvozky. Ešteže to tam ide do reko...
Reply on: KVKV #79146:
Tak rozhodli "hore"...?
Reply on: Vladimír #79152:
A potom ako vznikajú vtipy o blondínkach...? No ale stačí lebo nás tu nedajbože soltera ešte obviní z mužského šovinizmu... ?
Reply on: Tatranka #79149:
Nitra, večer v centre mesta, vozidlo linky 33:

cestujúca: Pán vodič, idete, prosím Vás, na Viničky?
vodič (najprv sa uistiac, že sa na prednom skle odráža obrovský nápis "Viničky"): Áno, idem.
cestujúca: A kadiaľ tam idete? Idete aj okolo Hamu?
vodič: Áno, presne tade idem.
cestujúca: A máte tam aj niekde zastávku?
vodič: Áno, áno, zastávka je presne pred Hamom.
cestujúca: Hmm... tak potom nič...

Pozn.: Ham = názov krčmy.
Reply on: Tatranka #79149:
Už viem... TERMINÁL, tam to bolo.?
Reply on: TA #79136:
Asi uveril súdruhovi primátorovi, že po rekonštrukciách budú električky bezhlučné vznášajúce sa ako vánok...? ? ?
Reply on: romeo #79137:
To bude asi všeobecný problém. V jednom USA filme si z toho robili srandu, chlapík zmýval podlahu na letisku a všetci tam padali na huby, veľkú tabuľu "Pozor mokrá podlaha!" tam samozrejme mal. Skončilo to konštatovaním upratovača, že nikto tabule, zákazy, upozornenia zásadne nečíta a on sa na tom dobre baví...? Moja švagriná by o tom vedela rozprávať celé hodiny, príde stránka na SBD, dožaduje sa niečoho, nejakej hovadiny, vysvetlí jej to štyrikrát, čo a ako s tým, či tomu rozumie, odpoveď je áno a vzápätí sa dotyčný/ná opýta na tú istú blbosť, čo na začiatku a ideme dookola... A to nesmieš zabiť, ziapať, vyhodiť, len byť donekonečna asertívny! ?
Reply on: KVKV #79145:
336 bola odstavená z prevádzky ešte pojazdná priamo do haly, kde trvale stojí. Roky sa s ňou vlastnou silou nehýbalo, takže stav výzbroje a mechaniky by tomu mal zodpovedať, inak okrem spomenutých traverz by nič nemalo chýbať, stačí jej VP. O zachovaní nejakej SUCS zo série štvorstovákov ja osobne tiež uvažujem, veď z čoho si potom poskladáme trojičku, že? A napísať mail Ing. Turisovi je maličkosť... Čo sa týka 261, v tichosti ju nikto nerozreže, už 10 rokov je vyhlásená za Národnú kultúrnu pamiatku SR spolu ďalšími vozmi!!! O tom čo, kedy a ako pôjde do opráv rozhodne ich majiteľ, čiže zástupcovia DPMK! Zatiaľ musia vybudovať nové dielne a až tak sa dá uvažovať, čo ďalej. V terajších podmienkach to skrátka nemá úroveň, vozy sú nadžgané vo VH ako sardinky, je to pod strechou, ale to je asi tak všetko...
Reply on: KVKV #79141:
Doplnim. LF2 je vhodné vozidlo pre KE pre určité linky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.