Kedy bol posledný den nasadenia T3 v pravidelnej prevádzke ? Mne vychádza 29.12.15. Boli či sú dodnes sporadicky nasadzované ?
Co bude so štyrstovákmi ? Aký osud ich čaká ? Skúste niekto navrhnút, motivovat vedenie DPMK na zavedenie víkendovej nostalgickej linky s vozmi T1,2,3. Trebárs na L2.
Vario LF2plus je podla mna vhodné vozidlo pre KE. ZHRUBA odpovedá historicky optimálnej súprave MV,VV. To bol kedysi dovod zadania projektu vozidla K2, myslím požiadavok vzišiel z Brna .Na mnohých linkách solo T3 mal malú kapacitu, 2xT3 privelkú. Lenže 33ks LF2 sú v KE hlava nehlava nasadzované na všetky linky. Nehospodárnost (L2,4), malá kapacita (L7,9).
Je to čiste moj osobný názor, ale optimálny nákup mal pozostávat z 10 ks LF1, z toho 6ks obojtranné dvere (ako PX-Olomouc) 15ks LF2, 15ks škoda velkokapacitné (ako v BA). Tento voz.park zohladnuje aj využitie dosluhujúcich T6, KT8.
//krátke np solo vozidlá majú svoju opodstatnenost, nezdielam názor, že "také linky je vhodné nahradit nejakým gumokolom//
S hlukom koľajových vozidiel je ťažké sa vysporiadať, nato sa dá len zvyknúť. Predsa len váľanie sa železa po železe spôsobí hluk vždy. Možno znížením rýchlosti, ale komu by sa páčilo, keby sa
električky premávali napr. 20kou. Pamätám sa na časy, keď som býval na triede SNP - pravidelne som sa budil pred piatou, keď vychádzali prvé električky z vozovne. A je pravda, že pri otvorenom okne to bolo neznesiteľné, nedalo sa večer ani zaspať.
Niektorým ťažko vysvetlíš,ja robím na informáciách a už som zistil že slovač nevie ani čítať ani počúvať... 3 krát ľuďom poviem kam ísť a aj tak spravia presný opak a nápisy akoby neexistovali..takže sa nedivím že sa sem ľudia chodia sťažovať na dpmk ?
Keď mi vadí hluk áut, ktorých jazdí neporovnateľne viac po daných uliciach, kde sa môžem sťažovať?
Tvrdením "Najhoršie je to večer a skoro ráno" túto svoju požiadavku zaklincoval. Je samozrejmé, že keď je okolitý hluk vyšší, tak sa hluk električiek v ňom skôr stratí. Čiže rovnako hlasný hluk cez deň mu nevadí. Ale práve ten električkový ráno a večer áno. Keby sa aspoň vedeli ľudia sťažovať rozumne...
Neviem, čo sa tu rozčuľujete, keď vám bolo vysvetlené, že toto stránky dopravného podniku nie sú. Podľa mňa si každý slušný človek najprv zistí kam píše a až potom prípadne napíše. Ak chcem písať sťažnosť DPMK, asi ju nenapíšem DPB, nie? Analógia...
A už vôbec neviem, prečo svoj príspevok píšete dvojmo... ? ?
Ale keď už ste napísali, tak:
pristavovanie NP vozidiel tesne k zastávke nie je vždy jednoduché, ako si evidentne myslíte, a preto to nie je vždy možné. Napríklad ak je zastávka krátka, zalomená, alebo je inak znemožnený bezpečný prístup. T.j. taký, aby vozidlo nebolo zboku oškriabané, alebo aby nebol vodičovi znemožnený výhľad.
IMHO, keby vodič prešiel cez spomínanú mláku, písali by ste tu, prečo všetkých ošpliechal ?
Reakcia na #58507 od tbus z dispečerského fóra
vážený, píšete o všetkom možnom, len nie o podstate mojej žiadosti. Ja som jasne žiadala, aby ste pripomenuli vodičom, pokiaľ ste dispečer ??? aby NÍZKOPODLAŽNÉ AUTOBUSY PRISTAVOVALI K CHODNíKOM, aby sme nemuseli zostúpiť dole na vozovku a odtiaľ vystupovať do autobusu.
Napr. všimnite si zastávku pri Soc. poisťovni pri Amfiteátri(smer na Watsonovú). Je tam obrovská mláka na vozovke pri chodníku a autobusy všetky zastavujú vyše 1m od chodníka, aby kompletne všetci cestujúci prešli mlákou
Absolutne ich nezaujíma, či sme invalidi, alebo nie, mám dojem, že sedieť v autobuse a dívať sa na trápenie ľudí je pre nich zábava, čo je smutné.
Nemám záujem ďalej pokračovať v tejto zbytočnej diskusii, pokiaľ vy nemáte záujem o nápravu.
upozornenie, že to nie je ofic. stránka DPMK by stačilo vložiť vedľa tlačidla "ODOSLAŤ PRÍSPEVOK" formou zaškrtávacieho políčka "[x] beriem na vedomie, že toto nie je oficiálna stránka DPMK". Nezobrazovalo by sa to prihláseným používateľom, ktorí už napísali viac ako 5 príspevkov.
336? Zatiaľ stále sklad HSMD vo VH. Bol som tam medzi sviatkami, stav je vcelku stále rovnaký, nič závažné nechýba, až na časti traverz (nárazníkov). Od Ing. Turisa a R. Barbušina mám potvrdené info, že po postavení a sprevádzkovaní nových dielní sa majú presunúť všetky historičáky do priestorov terajšej ŤÚ s tým, že je záujem tam zriadiť zázemie a múzeum. A práve 336 je v pláne ako prvá na opravu. Predstava je taká, že na to vyčlenia dvoch-troch ľudí, ktorí to pomaly budú robiť. Takže uvidím(e)...?
TA
Tvrdením "Najhoršie je to večer a skoro ráno" túto svoju požiadavku zaklincoval. Je samozrejmé, že keď je okolitý hluk vyšší, tak sa hluk električiek v ňom skôr stratí. Čiže rovnako hlasný hluk cez deň mu nevadí. Ale práve ten električkový ráno a večer áno. Keby sa aspoň vedeli ľudia sťažovať rozumne...