Je to článkový voz. Jednočlánkový presnejšie. Evo má schodíkový defekt aj v kĺbovej verzii (rovnako ako generačný predchodca Vario) a tu už argument o konštrukčnom obmedzení neobstojí.
Podľa hovorkyne ide len o bezpečnosť cestujúcich. Rozumej - radšej necháme vystupovať cestujúcich na cestu a prechádzať kade tade pomedzi poparkované autá, pretože hrozia nebezpečné kolízie električiek a autobusov, ktorých fatálnym následkom by mohol byť odbitý späťák, a takéto ohrozovanie si DP dovoliť nemôže.
Senný trh, Dom umenia, Krajský súd, Idanská, Alejová, Spoločenský pavilón, Stará radnica, alebo Námestie MMM. V západnej Európe nevedia, ako sa robia služby pre verejnosť tak, aby slúžili verejnosti, mali by sa pozrieť na správnu košickú dezintegráciu.
To hej, celé to tam je ako provizórium naveky. Zjavne to vyzerá akoby DPMK cielene stál mimo diania okolo príprav projektov alebo sa staral hlavne o to, ako sa do toho nestarať a ak náhodou príde nejaká vecná pripomienka, tak hľadať výhovorky ako sa to nedá... ?
Zimná si to priam pýta, aby sa zastavovalo na električkových zastávkach, a to v oboch smeroch... a doprava tam určite nie je taká hustá, aby tam dochádzalo ku kolíziám, počas výluky boli aj etapy, kedy jazdili X7 a 9 súčasne a ku kolíziám nedochádzalo. Oveľa kolíznejšie mi príde to, že autobusy tam pristavujú na centimetre ku zaparkovaným autám a najme vysádzanie ľudí na cestu meter-dva od obrubníka...
a všimol si niekto, že na stanici nie je ani jeden odpadkový kôš na autobusovom nástupišti ani výstupišti /ako boli pred reko/, zatiaľ čo na električkových sú po dva, dokonca na výstupišti dokopy 4, pričom z dôvodu, ako sa píše v článku, sa k ním ani nedá dostať...
Tu sa ti nikto vyhrážať nebude. Všetci do jedného odtiaľ sme tam na Bardejovskej na black liste a to bez výnimky! Čiže ignorovaniahodný odpad... Vrátane redaktorov Korzára... ?
Ako som písal minule:
toto vyjadrenie pani Karafovej svedčí len o tom, že v DPMK sedia ľudia, ktorím na komfortnom cestovaní cestujúcej verejnosti NEZÁLEŽÍ!!!
A bez pripomienok by som všetkím do jedného dal minútovú výpoveď a vyhostenie na 1 ROK do Prahy kde by mali za úlohu 10 hodín DENNE sa voziť MHD a prestupovať medzi BUS A TRAM A METRO-m.
Potom by prišly na to ako je dobré mať ak sa dá všetky prostriedky na jednom mieste. J@ro.
P.S: a tento názor o neschopnosti vedenia budem mať vždy aj keby sa mi tu niekto vyhrážal.
Dopyt čitateľa ohľadom združenej zastávky Zimná (narážka na nie práve komfortné nástupé plochy autobusových liniek).
Odpoveď DPMK: Zastavovanie autobusových spojov na náhradnej linke X7 bolo dočasným riešením dopravnej situácie počas rekonštrukcie tratí IKD a električkových uzlov. Počas tohto obdobia bola električková doprava na tomto úseku vylúčené, preto bola zmena zastávky autobusov možná.
Po návrate električiek na trate takéto riešenie nie je možné, pretože môže dochádzať k nebezpečným kolíziám - predovšetkým pôri míňaní autobusu a električky. Prvoradou úlohou DPMK je bezpečnosť cestujúcich, preto o inej možnosti zastavovania autobusov na Zimnej ulici neuvažujeme.
---
Ďakujem krásne za vysvetlenie, prečo NIKTO nepripomienkoval projekt MET a NIKOMU ani len nenapadlo zriadiť tam združenú zastávku. Som zvedavý, ktorý študovaný odborník dokáže vyprodukovať tak sprosté vyjadrenie. Všade vo svete sú totálni hlupáci, keď používajú združené zastávky. Viete čo to znamená? Že sme zasa o krok pre nimi! (Ibažeby nie)
veteran