Myslím, že trochu predčasne sa krivdí vozu EVO1. Budúcnost ukáže jeho spolahlivost a využitelnost. Myšlienka je velmi dobrá. Moderné np tramvaje sa vyrábajů ako velkokapacitné, pokial nahrádzajú staré solo vozy, bud je kapacita nevyužitá alebo sa to rieši zriedením intervalov. Plne np tramvaj pre menšie mestá , menej kapacitné trate može byt prínosom. Mimochodom prejavuje o ne záujem jedno mesto na juhu Europy, ktoré by po vyradení krátkych vozov (mimochodom z roku 1928, asi sto vozov stále v pravidelnej prevádzke !) muselo zastavit premávku na niektorých tratiach . (Ktoréže to asi mesto je ?? , farba EVO napovie).
Mal som sa možnost zviezt tým vozom a dojem je rozhodne lepší než z VARIOLF2+ .
Samozrejme, než sa vychytajů chyby a stane sa z toho spolahlivé vozidlo, to trvá cca dva-tri roky.
Relatívne malé meškanie je veľmi relatívny pojem. Chcel som ísť po nočnej s LR3 o 6:02 od Valcovní s prestupom na Luníku VIII na L34 o 6:21. Výsledok? LR3 neprišla, tak som chcel ísť s L52 o 6:07. Prišla až na 6:10. Kým sa dotrepala ku Kauflandu mala meškanie už 6 minút. Od Stodolovej som chcel ísť L54 o 6:29. Nakoniec prišla o 6:36. Luxus jak remeň.
Praveze prekvapujuco dnes sla. Siel som medzi 8:00 a 9:00... Rychlodraha v prdeli. R2 KE-USS neodhrnuta, jazdilo sa podla moznosti. Dediny vobec nedohrnute. V meste vyjazdene kolaje a aj nspriek tomu MHD sla s relativne malym meskanim. Poobede sa uz slo na cas.
Je nespochybniteľné, že tá električka nie je až taká zlá, ako ju tu niektorí prezentujú a je aj lacnejšia, lenže kupovalo sa to z eurofondov a keďže sme už v 21 storočí, tak sa malo kúpiť niečo modernejšie ...
Keď víťazná električka získa plných 100 bodov, tomu hovorím transparentná, čistá súťaž, hlavne keď jednou z podmienok bola 43%ná nízkopodlažnosť, čo pri 100% nízkopodlažnosti CAFu sa vo výsledku nijako neprejavilo ...
Ešte si zabudol zmieniť, že sme všetci Smeráci a že každý, kto s tebou nesúhlasí, osobne zmanipuloval výberové konanie tak, aby nevyhrali električky CAF.
miskolc sa tesi ze sa zbavil prebytocnych srotov z rannych 90tych rokov, typicky CS trh, skupuje ako stale po druhych stare haraburdy na prerabky.. vynimkou je mozno BA ktora uz pochopila ze tudy cesta nevede a konecne zacala obmienat vozovy park niecim normalnym na urovni 21.storocia.. coho sa my v Kosiciach asi nikdy nedockame(s tymto vedenim gejza a spol+sudruh RR,rozhodne nie) a take vedenie ake bolo pod Reiprichom(aj ked aj ten mal nejake maslo na hlave-ale on zas nemal vtedy este k dispozicii peniaze z EU fondov) tu tak skoro nebude.. ?
orlov