Reply on: Pivix #7891:
Po prvé,musíš zobrať do úvahy, že postupujúcim časom sa počet áut a ich koncentrácia neustále zvyšuje, čím sa postupne znižuje priepustnosť existujúcich komunikácií. Takže kým sa vybuduje nová komunikácia alebo mimoúrovňová križovatka, po jej dostavaní sa opäť len znormalizuje priepustnosť existujúcej siete, ktorú je znova a znova potrebné rozširovať. Toto je však vždy len technická stránka veci, dôraz na organizačnú stránku a preventívne riešenia je minimálny. Najsilnejšou stránkou je rozvoj a zatraktívňovanie MHD, naopak kladenie prekážok individuálnej doprave a motivovanie až donucovanie vodičov IAD, aby začali využívať MHD.Po druhé, križovatka Palackého - Južné nábrežie sa stavia za plnej prevádzky, takže pri tak zložitom súbore napájania jednotlivých vetiev komunikácii a mostov je vôbec taký malý zázrak
Balky