miskolc sa tesi ze sa zbavil prebytocnych srotov z rannych 90tych rokov, typicky CS trh, skupuje ako stale po druhych stare haraburdy na prerabky.. vynimkou je mozno BA ktora uz pochopila ze tudy cesta nevede a konecne zacala obmienat vozovy park niecim normalnym na urovni 21.storocia.. coho sa my v Kosiciach asi nikdy nedockame(s tymto vedenim gejza a spol+sudruh RR,rozhodne nie) a take vedenie ake bolo pod Reiprichom(aj ked aj ten mal nejake maslo na hlave-ale on zas nemal vtedy este k dispozicii peniaze z EU fondov) tu tak skoro nebude.. ?
Predajná cena bude určite zaujímavá, po investícii do modernizácie to vždy vychádza dobre a vráti sa to, tie vozy tam môžu pojazdiť ešte aspoň desať rokov. A predpokladám, že ich údržba v Miskolci bola o dosť lepšia ako tá naša.
Pretože pomer ceny a úžitkovej hodnoty nepustí. A nekupujú nové, ale 20-ročné vozy. Navyše Prahe sa môžu zísť obojsmerné trams, ktoré sú využiteľné pri výlukách, nakoľko Škody sú jednosmerné.
O preferencii niečo nevravel? Ja sa fakt čudujem, ako ju mohli preskúšať a skolaudovať a zároveň nefunguje. Ale čo sa čudujeme, keď vedúci odboru dopravy na MMK ešte len prednedávnom zistil, aký mierne povedané atypický semafor pribudol na Kuzmányho. Som rád, že tam robia správni ľudia na správnych miestach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
veteran