Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #78962:
Mne to pripomenuli notifikáciou Google Fotky, že som to bol 8.-ho pred dvoma rokmi fotiť na Hornádskej ?
Len taký malý rýp do vlastných radov. Koľko z vás si všimlo, že najstaršie SORky sú tu už 2 roky? ?
Tu je to celé http://www.nasa.sk/kultura/kategoria-kultura/novorocny-rozhovor-s-primatorom-richardom-rasim/

Všimnite si tie zábery v kontexte s tým, čo hovorí o IKD...?
Reply on: Bjorn #78959:
Predajná cena bude určite zaujímavá, po investícii do modernizácie to vždy vychádza dobre a vráti sa to, tie vozy tam môžu pojazdiť ešte aspoň desať rokov. A predpokladám, že ich údržba v Miskolci bola o dosť lepšia ako tá naša.
Reply on: tbus #78948:
Pretože pomer ceny a úžitkovej hodnoty nepustí. A nekupujú nové, ale 20-ročné vozy. Navyše Prahe sa môžu zísť obojsmerné trams, ktoré sú využiteľné pri výlukách, nakoľko Škody sú jednosmerné.
Reply on: tom393 #78944:
Ževraj o ne Praha záujem má, možno na tom niečo bude.
Reply on: Tatranka #78956:
Športujem – utekám kade ľahšie ?
Reply on: veteran #78953:
To neviem, náhodne som prepol kanál a už to bežalo. Veď záznam hádam na nete je (bude) ...

A vôbec, máš tohto roku športovať! ?
Reply on: tbus #78948:
Asi preto, prečo sa spolupodieľala na stavbe „plne nízkopodlažného“ a „bezbariérového“ nedorobku, akým je EVO.
Reply on: Martin1945 #78945:
Takže podľa toho urobil trolejbus 2 kolečká (druhé niekedy po polnoci)?
Reply on: Tatranka #78952:
O preferencii niečo nevravel? Ja sa fakt čudujem, ako ju mohli preskúšať a skolaudovať a zároveň nefunguje. Ale čo sa čudujeme, keď vedúci odboru dopravy na MMK ešte len prednedávnom zistil, aký mierne povedané atypický semafor pribudol na Kuzmányho. Som rád, že tam robia správni ľudia na správnych miestach.
Inak som včera zhliadol na TV Vaša nášho Riška ako hodnotil uplynulý rok... Jediné, čo priznal bolo zlyhanie pri (ne)komunikácii s občanmi mesta počas rekonštrukcií IKD a MEU. Zbytok samé pozitíva a prísľub, že sa poučili a tieto chyby sa pri rekonštrukciách MET už nezopakujú lebo majú na to šesť rokov a bude to robené na etapy, tak aby netraumatizovali občanov a vodičov...

Je volebný rok súdruhovia! ?
Reply on: tbus #78948:
Tie zmetky "Porsche" treba niečim nahradiť...?
Reply on: tom393 #78947:
Zatiaľ dva kusy. ? Ex 539, budúca 9099 ?
Reply on: S499.1023 #78946:
Takže "vzor" Pars...
Reply on: tom393 #78939:
nerozumiem, prečo je Praha taká nevyspelá, a aj v roku 2016 chce nakupovať vozidlá, ktoré nie sú 100% NP... tfuj
Reply on: S499.1023 #78946:
KT8 D5.RN2P, ale vraj ich bude z Miškolca viacej ako len toto jedno
Reply on: Tatranka #78943:
Reko bude na štandardnú KT8D5RN1 či ako presne sa volá tá pražská reko - NP stredný článok s výklopnou plošinou, plastové dvere SKD, sedačky asi plastové, keďže od drevených sa ustúpilo, teplovzdušné kúrenie, TV Progress, ručný radič, klimatizácia kabíny vodiča...
Reply on: veteran #78933:
O skúšobnej jazde trolejbusom sa možme dočítať napríklad v zázname o skúške zjazdnosti, ktorú som si vyžiadal od KSK (je súčasťou zápisnice z kolaudáčneho konania stavby IKD)
Reply on: S499.1023 #78941:
Aby tam raz neskončili aj naše Košické. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.