Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Odbočenie na Komenského smerom od Masarykovej by malo zmysel, ale nie ako trasa tramtrain. Predpokladám, že by mohlo užitočne slúžit , pokial by z Masarykovej viedla trat na žst. /napríklad predlženie linky 3 na Havličkovu/ A je vobec niečo také v nejakej etape projektu ?
Reply on: Bjorn #78714:
Takže nič nebude ? Na T3 sme už zabudli ? Na vozidlo, ktoré bolo každodenným obrazom mesta 53 rokov? Ci sa skutočne máme tešit, že reinkarnovanú "zvariovanů" T3 budeme vídat dalších 50 rokov?
Reply on: TA #78751:
Do alobalu...?
Reply on: Crossfire #78749:
... a svišť ju potom zabalí do fólie. Takých rozprávok už bolo. Ukážkové je to v prípade križovatky na Námestí osloboditeľov. Ako dlho už stojí Aupark? Napriek tomu stále nie je spustená. Jedna z výhovoriek bola, že sa čaká na rekonštrukciu. Tá už prebehla. Hľa, preferencia stále nikde.
Reply on: Crossfire #78749:
ktorého roku?
Reply on: veteran #78743:
preferencia nie je spustena, udajne az najskor niekedy v januari - februari .. dufajme .. ?
Reply on: tom393 #78746:
Poprosím admina zmazať môj predchadzujúci príspevok


Fotojazda sólo T3 SUCS po novootvorených tratiach


Dátum čas ešte nie je určený, zisťujem predbežný záujem. Urobilo by sa cca 60 km po trase DPMK - USS - Važecká - Stanica - Loky(cez Kuzmányho) - Barca (cez Terasu so záchádzkou na Botaniku) - DPMK.

Bližšie info na maily cifra.tom@gmail.com
Reply on: veteran #78743:
Čo som ja bol na magistráte, tak tam sme sa bavili len o preferencií na Kuzmányho, o zvyšných úsekoch nevedeli a ani sa to nejak neplánovalo. Jedine ten výjazd zo Stanice mi bol spomenutý. Ale križovatka pri McDonalde, Dargove a pri Dome umenia vôbec.
Reply on: veteran #78743:
Vyjazd dom umenia -> krajsky urad. Stoja za sebou dve elektricky ked na predzvesti dostanu volno cez samotnu krizovatku prejde len jedna. A aj ta ostane stat pri Sude.

Po Kuzmanke sa jazdi plyn-brzda. Siel som po nej 4x a z toho 2x elektricka musela elektricka nudzovo brzdit (rychlobrzda?)
Reply on: veteran #78743:
Aj toto sa časom doladí...?
Slávna a v ódach často ospevovaná preferencia ED v praxi:

R604 v podaní #525, profil Krajský súd (11:08) → Staničné námestie (11:16)
Križovatka Štúrova × Rastislavova × Moyzesova: musela zastaviť (bez preferencie)
Prepich Fejova × Štúrova: nutné pribrzdenie kvôli signálu voľno
Križovatka Senný trh × PfB: musela zastaviť (bez preferencie)
Vstup na Staničné námestie: musela zastaviť (bez preferencie)

R604 v podaní #525, profil Staničné námestie (12:50) → Zimný štadión (12:58)
Výjazd zo Staničného námestia: musela zastaviť (bez preferencie)
Križovatka Senný trh × PfB: musela zastaviť (bez preferencie)
Prepich Fejova × Štúrova: čakala v zastávke so zatvorenými dverami na signál voľno
Križovatka Štúrova × Rastislavova × Moyzesova: čakala v zastávke so zatvorenými dverami na signál voľno
Križovatka Štúrova × Kuzmányho × Žižkova: musela zastaviť (bez preferencie)

?
Reply on: veteran #78739:
Toto, toto! ?
Reply on: Granite01 #78740:
V pohode. ?
Reply on: Tatranka #78737:
No veď som písal, že Schustera veľmi nemusím....je to tak ako píšete.
Reply on: KosickyTiger #78731:
Kdeže. Ešte by náhodou do toho niekto strkal nos.
Reply on: Tatranka #78735:
najlepsi je tam hned prvy koment zhora pod obrazkom ktory vlastne vsetko vystihuje.. "Aký primátor, taká doprava. Balķánska." ?
Reply on: Granite01 #78732:
Hmmmm...
To je tak aj, aj. Tak neviem či napr. taký nápad zrušiť rýchlodráhu a stavať namiesto nej trolejbusovú trať, by bol dobrý. Schuster s Reiprichom sú starí dobrí kamoši, to je fakt, ale v čase Schusterovej éry, MHD mám neblahý pocit, už upadala a živorila a to dosť slušne. Okrem výstavby trolejbusky, dávno naplánovanej za socializmu, sa v podstate žilo z toho, čo stihli vybudovať a nakúpiť ešte v ére socializmu a tesne po jeho páde, obmedzovali sa vozkm, LV a výprava. A ujo Rudo si tiež rád potrpel na píár, takže kvantum prostriedkov sa vyplytvalo na hovadiny, to by už vedel celé hodiny o tom vykladať pán Kladek... Každý to vníma inak a čas zahladzuje kritické myslenie, najviac ostáva len to pozitívne. Faktom je, že vedel zohnať, vybaviť, dotlačiť veci do konca, aktívne zasahovať do diania, ponaháňať ľudí a tak. Ale hlavne v tom, čo on uznal za potrebné, bez koncepcie a vízie.
Len taká perlička: Vo VSS bola mestom zadaná zákazka na výrobu liatinových kandelábrov, normálna zákazka na faktúru! Po jej zrealizovaní sa VSS domáhala platby. A ujo Rudo to uhral tak, že to je predsa sponzorský dar od VSS, tak čo chcú? Tam potom vysloviť jeho meno znamenalo takmer streľbu na vrátnici a vyhadzov. Podobne chodili vyberať sponzorské "výpalné" od obchodníkov v meste, proste zvýšime ti prenájom priestorov a keď nedáš, končíš. To mám z prvej ruky od jedného seriózneho živnostníka. Väčšina bežných ľudí vnímala to pozlátko, že pritiahol ľudí von a boli akcie a veselice, štrúdle, Košické Benátky a "zrekonštruovaná" Hlavná ulica. To je však jedna generálna fušerina, ušturmovaná narýchlo, nič viac. Dodnes to žerie ťažké prachy na nekonečné opravy a nikdy nič z toho poriadne nebude. Akurát sa vymenili inžinierske siete, to jediné uznávam ako plus. Aj z historického hľadiska je to gýč a paskvil na entú... A čo širšie centrum a okrajové sídliská? Tie už mal na každý háku. ?
Reply on: hmozdinka #78733:
Šak aspoň z tých chýb budeme vedieť vyčítať kapacitu vozidla ?
Reply on: hmozdinka #78733:
To nič, to sa vyladí...?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.