Reply on: monoblok #78021:
Infocentrum != predajňa lístkov (!!!)V infocentre má (zahraničný) turista dostať komplexné informácie a služby. Nie len lístky, ale aj informácie o trasách, brožúry, letáky o výlukách, schémy siete liniek, podnikové suveníry a to minimálne v slovenčine a angličtine.
A že z Ázie majú problém si kúpiť lístky za eurá. To nie je problém automatov, ale turistov...
Bjorn
2. ak by aj podnikal, takýto podnikateľský plán by bol cestou k bankrotu
3. pre DPMK neexistuje konkurencia a je dotovaný, tzn. bod 2 nehrozí
Tri jednoduché body na vysvetlenie toho, prečo sa všetky mestské podniky na celom Slovensku ešte neprebrali zo socializmu. Zopár ľudí má teplé miestečká, o ktoré sa v podstate nemusí báť, nepotrebujú vykazovať takmer žiadnu činnosť a o nič sa nemusia snažiť. A potom to dopadne tak, ako pri rekonštrukcii, na ktorú sa oplatilo vydržať a ktorá by v konkurenčnom prostredí nemohla obstáť ?