Vie mi niekto vysvetliť, ako môže nietko schváliť a nechať postaviť stĺp elektrického vedenia na ceste, dokonca v zastávkovom zálive, priamo na mieste, kde ešte ráno bolo písmeno S v slove BUS??? Držím palce všetkým vodičom, aby na ňom nenechávali zrkadlá a nám cestujúcim aby sme si nepolámali nohy keď budeme vystupovať na cestu...
tak zatial sa este nikto nevyjadril ze trolejbusy nebudu premavat po dokonceni tejto super rekonstrucie, cize podla mna je mozne ze sa vratia ved ked ich chceli zrusit tak sa spisovala peticia atd takze len tak im to neprejde podla mna ale mozem sa mylit
A to je dôvod na to, aby keď už sa niečo robí, aby sa to nespravilo poriadne? Veď nenavrhujem, aby sa (v tomto prípade splete) riešili samostatne a rozkopávali sa preto ulice. Križovatky by sa rozkopali tak či tak, prečo to nevyužiť? Či to, že sú tu iné problémy je ospravedlnenie lajdáckosti, povrchnosti a polovičatých riešení? "Lebo doteraz to bolo dobre tak".
Každú chvíľu bolo vídať, že sa tam vŕtali v semaforoch a niečo robili so zariadením.
Pre zaujímavosť, za ostatných pár dní som si už niekoľkokrát všimol, že sa zapína voľno pre chodcov v Barci bez dopytu. Snáď tam nie je nastavený pevný cyklus.
Na smerackej skupine "Kosicka doprava" sa po dalsom oslavnom clanku na elektrosory spustil dost brutalny utok trollov na trolejbusy. Myslim, ze tymto to maju spocitane.
A to má ísť len o ručné prehadzovanie výhybiek?
Čo tak napríklad preto, že na výhybkách je obmedzená rýchlosť a takto by si urýchlil prejazd na mieste kríženia cesty? Predpísanou rýchlosťou električka výhybku prešla 40 metrov pred križovatkou, ktorou by tak mohla prechádzať rýchlejšie. Alebo napríklad preto, že pred križovatku sa vedia zaradiť dve súpravy, pričom každá už bude na vlastnej koľaji? Výrazne sa tým zvýši priepustnosť križovatky, keďže prípadný druhý voz nebude musieť čakať, kým súprava pred ním neprejde všetkými nápavami cez výhybku, aby mohol vodiť prehodiť výhybku.
A o niečom takom, ako je spleť aj za križovatkou radšej ani nehovorím. To by už bolo na Košice nepredstaviteľné sci-fi.
a naco by tam prosim ta boli ? na ziadnom z tych miest v pripade rucneho prehadzovania elektricka neblokuje prejazd krizovatkou jediny sporny usek je na krizovatke pri starej radnici ale aj tam to bolo doteraz v pohode
http://tinyurl.com/orvgjm6
Tak predsa aj so spleťou. Aj keď nejakou podivnou. Prečo sa ale nikde inde nepoužila? Finišuje Štúrova, Kuzmányho, Hviezdoslavova, Senný trh... Všade tam by podľa zdravého rozumu mala byť a nič.
No vidim že je tu "debata" o "buducnosti" križovatky pri VSS , neviem presne kedy a aký "projekt" alebo "generálka" toho uzla sa chystá, pravda je že potrebuje opravu, či už koľaje, alebo aj cesta tam pod tým mostom, no a k tým novým rozmiestnením zastávok - hm, každá zmena prináša + aj - o to viac ak je niečo roky a roky zaužívane (a myslím že aj dobre a cestujuci su už zvyknutí) . Neviem v praxi a v reále ako to bude - ak to rozmiestnenie zastávok bude po novom, predsa len je to zmena - a až prax ukáže či toto je lepšie riešenie hlavne pre ludí ktorých sa tam "presúva" a "premelie" dosť počas špičiek, je to taký "uzol aj Eurobusu vs MHD" .. Teoria je jedná vec - a tak ako tu bolo spomenuté - ak by všetko fungovalo tak ako teoretický má - veľa veci a nielen tam by boli prínos pre cestujúcich už aj teraz (napríklad preferencia ED) , správne nastavenie semafórov na jednotlivých usekoch pre nich atd.. A ak už má nastať tá zmena presunu zastávok za križovatku - čakal som že sa zluči aj zastávka L 3,7 +4 smer centrum z pod mosta na južnú triedu (nové stanovište). Podľa tohto obrázka čo som videl, pod mostom má ostať zastávka pred semaforom smer centrum pre 3,7 a L 4 sa presuva za križovatku.. (červeným vyznačene). No necháme sa ale prekvapiť najprv že "kedy" to bude cele zrealizovane,, a potom môžme komentovať znovu o 106 ?
Podľa správcu CSS, ktorá má na starosti aj túto križovatku, preferencia fungovala. Vypnutá bola až pred výlukou, keďže autobusy by tam čakali na signál voľno márne, nedostali by ho (lebo by si ho nemali ako navoliť). Bol tam pevne nastavený čas od prejdenia trolejového detektoru po signál voľno. Ak to vodič za ten čas nestihol, mohol si navoliť signál voľno zase pomocou tlačidla, ale ten mu nenaskočil hneď, cyklus sa nemohol len tak rozbiť. Keby to tlačidlo nestlačil (a možno práve to bola chyba vodiča), tak signál voľno nedostane. To tlačidlo zapôsobí tak, akokeby električka prešla cez trolejový detektor.
Mám otázku - funguje správne stromové zobrazovanie v tejto diskusii? Lebo niektoré príspevky by podľa odpovedí mali patriť do inej "vetvy"
napr. príspevok #77314 je pod #77272 a pritom je to reakcia na #77306...a takto "pomiešaných" je viac....
To má byť jediná výhoda? Navyše ako už máš vysvetlené nižšie, k ničomu takému dochádzať nemusí, stačí preferencia, ktorá dá električke signál voľno v momente, keď prebehne výmena cestujúcich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bjorn
Čo tak napríklad preto, že na výhybkách je obmedzená rýchlosť a takto by si urýchlil prejazd na mieste kríženia cesty? Predpísanou rýchlosťou električka výhybku prešla 40 metrov pred križovatkou, ktorou by tak mohla prechádzať rýchlejšie. Alebo napríklad preto, že pred križovatku sa vedia zaradiť dve súpravy, pričom každá už bude na vlastnej koľaji? Výrazne sa tým zvýši priepustnosť križovatky, keďže prípadný druhý voz nebude musieť čakať, kým súprava pred ním neprejde všetkými nápavami cez výhybku, aby mohol vodiť prehodiť výhybku.
A o niečom takom, ako je spleť aj za križovatkou radšej ani nehovorím. To by už bolo na Košice nepredstaviteľné sci-fi.