a nebudu? ved sa na nich robi predsa.. ? vacsina na hlavnom okruhu je uz vybrata okrem stanicneho namestia po senny trh,tam sa zacne od marca.. len verim ze budu aj pokracovat a neostane len pri IKD a MET1
Treba sa na to pozriet aj zo strany, ze pri kupe takychto elektriciek musia byt trate v o dost lepsom stave oproti tomu terajsiemu. A teda sa uz nebude dat tak lahko odkladat udrzba.
no ale urcite by boli tu pritomni radi keby boli hoc aj jednosmerne, ale nieco podobne bratislavskym, nie nasim schodikovym... no mozno sa dockame V eurofondovom obdobi 14-20 v OP Integrovana infrastruktura maju v plane nakupit nejakych 78 elektriciek do KE a BA takze verim ze tentokrat budu mysliet na vymenu obojsmernych velkokapacitnych ktciek. ?
"...sme akurat tak na smiech celemu svetu! namiesto toho aby mesto nakupilo s rozumom radsej obojsmerne nizkopodlazne elektricky s klimou tak ako by spravilo kazde rozumne europske mesto v EU my nakupime dalsie podobne jednosmerne skrine..."
Nemám pocit, že by vo vyspelom svete nejako extra preferovali obojsmerné električky. Kvôli výlukám je dobré určitý počet takých mať, ale väčšina je jednosmerná. Preto si nemyslím, že by sa niekto vo svete Košiciam kvôli nákupu jednosmerných električiek vysmieval.
Aký problém? Veď z a do KTčka nastupuješ vždy z ostrovčeka, pri PX je výstup na Idanskej na ostrovček a nástup je z koľajiska. Úplne by stačilo dať palety a tie prekryť nejakou drevotrieskou... riešenie za možno pár sto eur...
Ale to sa inak vyriešiť nedá hoc by tam aj neviem jaká električka chodila. Jedine iba ak by sa vytvorilo nejaké provizórne nástupište na nepoužívanej koľaji. Ale aj to by muselo byť prispôsobené aby nerobilo problémy pri prejazde jednak KT ale aj PX. Ale v DPMK majú iné starosti ako je nepohodlný nástup/výstup.
No ono pri tej "zadkovej" súprave 2 x T3 aj tak v úvraťových konečných musia cestujuci vystupovať (alebo nastupovať) z tých sólo vozov na koľajisko (z koľajiska) na opačnej strane , teda netypicky ,nepohodlne mimo nástupného ostrovčeka ? (podľa toho ako je "kaliforňan" uložený) ...
Najmä jej interval sa podobá na interval linky 20 po zmene roku 2000. Akurát s tým rozdielom, že KNV má dnes ešte raz toľko spojov vďaka 20L. A nemám pocit, že by sa tá MČ nejako 2x rozrástla za posledné roky
pri súčasnom využití rýchlodráhy sa obávam, že by to už EU nepreplatila, teda museli by sa hľadať vlastné zdroje, teda by sa vlastne mohla namiesto opravy nakoniec ešte zrušiť
Na karosérii koncepcie Pragoimex VarCB3LF, na ktorej stoja Varia (i keď v jemne už pozmenenej podobe) stoja i tie pražské / liberecké rekonštrukcie T3R.PLF... ?
V to mediálnom bordeli, ktorý vládne okolo rekonštrukcií tratí som nejak nepostrehol, že by sa spomínala aj tzv. rýchlodráha. T o akože je v úplnom poriadku? Naposledy som šiel po nej na skúšobnej jazde minulý rok, no bola to hrúza a des. Pri dodržiavaní MPR- ky na T6 som mal miestami pocit, že vyletím z trate rovno do priľahlého lesíka. Naposledy bola podbíjaná asi rok alebo dva po GO, ale myslím, že odvtedy nič. Co s tím, soudruzi?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5801