ludia ,hlavne podte zajtra volit aby sme mohli zastavit tu smeracku spinavu zberbu z vedenia mesta a dpmk na cele so smerackym spinavym skorumpovanym zapredancom hrehorcakom vsetky tie nehorazne svinstva a spinavosti co sa robia momentalne v dpmk ci v meste.. a zabranili tak do buducna takymto spinavym praktikam ako boli milionova kradez pri nakupe srackoelektriciek kadibudiek varii ci srackobusov kry-sor, ci spinavy pochybny tender na reko kolajnic v meste ci blamaze s trolejbusmi..toto sa uz nesmie v buducnosti opakovat! ?
panstvo a preco ste nespustili taky tlak, ako sa podarilo pre trolejbusovom tendri v Bratislave. Vysledok sice je rovnaky, no sor realne sutazil so solarisom v el. aukcii o cene.
Hovorca je v podstate PAPAGÁJ. NESMIE MAŤ a NESMIE PREZENTOVAŤ vlastný názor. Musí byť svojmu zamestnávatelovi naprosto loajálny. Jeho intelekt by mal zvládať "správne odpovede" na nepríjemné otázky. Pokial nevie, tvári sa , že nepočuje alebo odvedie tému. Treba mať na to žalúdok. Ale platené je to dobre. Hovorca s vami nebude viesť polemickú diskusiu, nikdy Vás nepodporí v názoroch, ktoré poukazujú na chybné rozhodnutia vo vedení firiem aj keby boli dokázanou pravdou. Ideálny hovorca nemusí byť a spravidla ani nie je odborníkom v obore svojich vyhlásení, väčšinou sa rovnako skvele uplatní aj u inej firmy s celkom inou náplňou práce.
Lenže hovorca by nemal klamať vo svojich vyjadreniach. Mnohokrát je to spôsobené, predpokladám, jej nevedomosťou, ale niektoré nepravdivé informácie zaváňajú vyslovene úmyselným zavádzaním.
Zdravim, pred 10 minutami som dostal pokutu, vraj neplatny ISIC, cca pred mesiacom ma v tej istej elektricke kontroloval revizor a s ISICom nebol problem, dnes som dostal 60 euro. Mam na nom prolongacnu znamku aj som si ho v skole na terminaly aktivoval, co teraz? ja platit nemam v plane mal som kupeny listok aj ISIC som mal....
Dakujem za odpoved
Samuel
..."nuz nesedel som vo variu ani v 30T, takze sa da zatial porovnavat len podla obrazkov, no podla tych je rozdiel priepastny"...
Škodovky sú vozy novej, modernej koncepcie. Plná nízkopodlažnosť vyžaduje tomu odpovedajúcu konštrukciu podvozku a jeho pohonu. Napríklad u typu 15T (praha) k "rovnaniu oblúkov" nedochádza , podvozky sú otočné. Tento jav je výrazne obmedzený aj u "lacnejších" typov /Bratislava,Miskolc,Konya.../. Škodovácke tramvaje prešli od Astry dodnes výrazným vývojom, dnešné vozy už s prvými typmi nemajú nič spoločné. Pretrváva len predsudok o nedobrých vlastnostiach podvozkov.
Vario, rozne vany, dvojvany sú v podstate stále akýmsi derivátom prastarých T3,K2. Ich prvé prototypy vznikali prestavbou povodných T3,K2. Stále sa používa 80 rokov stará konštrukcia PCC podvozku (s malými obmenami) a s tým sa nedá postaviť plne np tramvaj. Je to tramvaj PRO CHUDÝHO BRATRA. Je to akokeby sa niekto pokúšal prekonštruovať RTO bus na np typ.
hovorca je na to, aby prezentoval dobre meno firmy a obhajoval jej smerovanie (v tomto pripade aj SMERovanie). Moze tisickrat nesuhlasit s tym co sa vo firme deje, ze sa urobila nakupom tychto zvlastnosti chyba, no na verejnost to na sebe nesmie zdat. Je to proste jej praca a v tomto ponimani sa zda, ze si ju robi dobre.
fakt je ten, ze stav trati vo Viedni po nakupe ULFov sa kazdym rokom zhorsoval. neviem ako je to dnes, uz som dlhie vo Viedni nebol, no kedy si som chodieval pravidelne a bolo to citit kazdou navstevou.
110mat110