lv: Pockat, nie je dost autobusov? Ved teraz ich nebolo ani kam zaparkovat, tolko ich bolo a zrazu je ich nedostatok. To su take nespolahlive, ci to je dane neschopnostou ludi soferovat a davat pozor? Alebo treba mat stale 30 pripravenych na obzeranie?
Inak, na základe čoho sa ešte stále púšťajú tieto reklamy, keď zmluva s Public Media o poskytnutí časového priestoru na zvukové reklamné oznamy platila len do 31.10.2014 a doteraz nebol zverejnený žiadny dodatok, ktorý by túto dobu predlžoval? ?
-preco nema 417 (418) vpredu taky displej ako ma 364?
-kedy pojdu lf2+ky do vypravy?
-ktore briky maju dostat v najblizsej dobe vlnkovany unifik?
vdaka
Ťažko mi to hodnotiť. Je to dlhá doba a odvtedy sa vymenilo x krát vedenie podniku. Do roku 1989 také niečo bolo nemožné a potom sa o to už nikto kompetentný nezaujímal. A vieš aká je dnes doba. Spomenuli si ľudia mimo DPMK a tak máme aspoň pamätník na tragédiu.
A čo trochu viem, tak je dosť postihnutých touto tragédiou, ktorí už chcú v rámci možností zabudnúť...
Od prvej chvíle, čo sa to stalo sa šíria legendy, nezmysly a fámy a tie úspešne pretrvávajú dodnes. Takže vrele neodporúčam sa k tomu vyjadrovať bez znalosti skutočných udalostí, pomerov aké tu vtedy reálne boli a podrobnej znalosti ovládania a výzbroje vozov T3 v danom období.
Jedine realne vysvetlenie preco sa ta nehoda stala je ze vtedy v DP panovali ine pomery, vozidla si vodici nechali opravovat vymenou za flasu vodky, nikoho nic nezaujimalo a na vsetko sa kaslalo.
Vid aj niekolko desiatok rokov trvajuci mega-podvod s elektrickami T3(na iMHD bol kedysi kompletny clanok mozno to tu dakde este je).
Berty77