Či skôr to nie je tým, že vysokoškoláci sa správajú až "príliš racionálne" a práve spojenie 31+električka je do školy tá najvýhodnejšia časovo a s minimálnymi čakacími dobami...
Nerobím z komára somára, ale tu sa nedajú robiť veci šibnutím čarovného prútika... ?
Ja som tiež toho názoru, že väčšinu dňa BN 9,5 na linke 31 postačuje. Ale nepopieram, že napr. v rannej špičke na krátkom úseku pri intrákoch problém môže byť. Treba však zistiť prečo...
Jednoduchá výmena BN 9,5 a NB 12 NIE JE JEDINÉ RIEŠENIE tohto problému. DPMK midibusy na linku 31 nezaradil len preto, aby si z vás vystrelil a vy ste na to mohli nadávať... ?
v rannej spicke ide z Lunika VIII 12 spojov teda priemerne raz za 5 min, a tu sa riesi 31ka s polhodinovym intervalom, ze nepoberie ludi...tak ked su ti vysokoskolaci dementni a nemozu pockat do 5 min na iny spoj, tak nech sa tlacia...moj nazor je, ze 31ka je vhodna linka pre minibus...
a je to tazke azda?riesenie je banalne jednoduche az trivialne-jednoducho midibusy na 31ke okamzite,resp. co najskor nahradit so sorkami 12, prip 18kami co stoja v nadbytku v garaziach, prip hodit tam odstavene,ovela priestrannejsie solarisy, to aj primitivne zmyslajuce(sorry za vyraz) DPMK musi vidiet ze tu nieco nesedi,resp ze sa asi sekli a ze sa si minul ucinkom ten ich pokus o nasadenie midakov,resp tych smiesnych kadibudiek na linku c.31.. a prave midibusy dat do tej garaze a vyzuzivat len v nutnych pripadoch (pri nahlych vypadkoch ci inych nepredvidanych situaciach) prip ich nasadzovat na nefrekventovane ludmi malo vyzuzivane linky(najma v casoch mimo spicky) ,ktore tu uz boli neraz spominane nizsie dalsimi prispievatelmi v tomto fore. hawk. bodka. tu nie je o com rozmyslat.netreba robit z komara somara. ?
Ok, ale problém je tu práve teraz. 31-ka má vo svojej trase úsek (síce úplne krátky a v rámci linky ako celku bezvýznamný), kde nepoberá a to sa proste nemá čo stať v meste, kde je nadbytok vyššie kapacitných vozov. Verejnosť, hoci len na jednej zastávke, potom môže vnímať DPMK ako blbcov. Ak sa to má stávať dennodenne, volím tie vozy dať na 14-ku, kde sa to stane možno raz za jeseň. Nie je to dlhodobé riešenie, ale problém treba riešiť okamžite a toto sa dá urobiť od pondelka... Dlhodobé riešenia si už predstavujem ako prekopanie a prispôsobenie SCP špeciálne na tieto účely.
Myslím, že Authorovi ide o nejaké dlhodobejšie riešenie ako je to tvoje (s trvaním do cca polovice decembra, či kedy začína lyžiarska sezóna na Jahodnej)... ? Ale asi si to zoberie "do zálohy".
Môj názor: 2 midibusy by sa mohli v pracovné dni nasadiť na linku 14, teda 2 celodenky. Práve teraz je na to ideálne obdobie - október, november - železnička už v PD nejazdí, teplých dní ubúda, sneh ešte nie je. Myslím, že na jeseň je to ideálne riešenie pre midibusy - až dokiaľ sa nezačne lyžiarska sezóna na Jahodnej. Naozaj nevidím v tomto prechodnom období v PD potenciál ani na veľké množstvo exkurzií či výletov. A ak už by aj k tomu došlo, to sa snáď dá vyriešiť operatívne cez posilu zo ZV. Takže ja hlasujem za linku 14, opakujem však, nie celoročne.
Ako je to s vozkm? Aky koeficient maju 12m a aky 9,5/elektrosor? Pretoze ak je ozaj 12T nevyuzita je to zbytocne plytvanie nie len peniazmi ale hlavne kilometrami. Ta linka je z 1/2 subezna s L12 ktora kapacitne postacuje a z druhej polovice s L52 ktora tiez chodi poloprazdna.
Ja si myslim, ze nieco male by sa hodilo aj na L18 mimo spicky, kedy ide tesco-nemocnica a spat. Par krat som nim siel a boli sme zopar v buse ale neviem ci nesom mimo
Tá služba chodí večne prázdna, osobné auto by tam stačilo podľa mojich informácií. A stále je lepší elektrobus pre ktorý aj tak nie je iného využitia ako 12 metrák, ktorý sa dá využiť aj inde ? ?
Dovolim si nesuhlasit s 6101. Ak je na posilovy bus vhodny najmensi autobus aky mame, potom velmi neposilnime kapacitu. A ked nie je co posilnovst, nema tam preco ist bus. 6101 je bud vyuzita a pojde tam 12m bus alebo nevyuzita a tych 5 nahodnych cestujucich sa vojde do kapacitne posilnenej 12tky.
Ak sa dobre pamatám, 33ka sa skracovala na žiadosť vodičov pre príliš veľký výkon (6:40-17:15). Teraz, ak by sa zmenila na R/O 3301, by aj tento problém odpadol a nemusela by výkon na 33ke vykrývať R1802, ktorá by sa mohla vrátiť do stavu pred 1.10.2013 (C1802 s nástupom 9:42).
Môj návrh (zhrnutie):
2202, 2203, 2801, 2802, 6101 (elektrobusy)
2201, 1331, 2301, 3301, 1 disp. (naftové)
k službe 2301: Bolo by ju treba upraviť tak, aby vždy v čase striedania zmien vo Valeu išiel najskôr dlhý voz a potom krátky - možno sa to zmenilo od 1.10.2014, nakoľko vznikla služba 2302
k službe 3301: Mohla by sa zmeniť na klasickú R/O službu (režim prevádzky 4:30-23:30), pričom skoro ráno a neskoro večer by robila linky (linku) s menšou vyťaženosťou. Týmto návrhom by sa našlo uplatnenie pre 9 autobusov, 1 by ostal ako rezerva, čo je pri počte 10 úplne normálne.
.. ale L33 nieje ani "trhaná" linka, že? ? a išlo tu o to "nájsť" niečo vhodne aj cez deň pre midibus - tak len som napísal svoj názor - tam by jazdiť mohol napríklad.. No určite vedenie DP už niečo vymyslí aby všetci boli spokojní (teda cestujuci sa netlačili v 31 cez špičku - a aby vozy nestáli nevyužité) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer