Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #74148:
Tak, tak...Predstavenstvá sa menia a my ostávame?
Reply on: veteran #74138:
Milos Ihnat to navrhne, ako vsunuty bod. Budu dve hlasovania. Najprv o tom, ci ten bod chcu poslanci vlozit do MZ a potom, v pripade, ak ano, bude hlasovanie o samotnom odvolani GR DPMK. Osobne neviem, co si o tom vsetkom mysliet. To odvolanie (ale celeho predstavenstva) malo prist uz den od nadobudnutia platnosti ich mandatu. Ale ak to citate, tam hore v DPMK, tak ste si isto vedomi, ze aj ked sa to neodhlasuje, po novembri vam uz nikto mandat neda.
...v reakcii na to, ako to vyzera s procesom homologizacie? Kedy to planuju ukoncit a pustit ich do prevadzky? ❓
Reply on: Rem1804 #74145:
uz je doma ?
Praha, Kosice, Bratislava.. vsade nakupili SOR a vsade bolo podozrenie na neferovu zakazku, ale nikde sa nic nezistio, nahoda? Neverim tomu sam a ani mnoho dalsich ludi. Tie stvrte dvere vobec vystup neurychluju, skor to znamena, ze zo strednej casti musia skoro vsetci vystupit, aby mohli pustit ludi z autobusu a potom sa zase narvat spat. Samozrejme zalezi aj od ludi, niektori si nedaju vaky dole a potom otrepavaju vsetky naokolo alebo chcu vsetci byt pri dverach a rychlo vystupit.
Reply on: KVKV #74120:
Jediná rada, ktorú kompletne prestal SOR vyrábať bola rada "B" = vysokopodlažné autobusy pre mestskú prevádzku (napr. SOR B 9,5, v BA známe pod prezývkou "kinderko" http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/67/SOR-B-9-5.html ).
Reply on: Kona #74124:
Pre Kona a aj na ďalšie príspevky
Krátke SORy typu NB (bez hrbu) sa vyvíjajú už dlhšiu dobu, sú problémy s umiestením agregátov. U dlhších typov to vyriešili.
NB12 sa vyrába aj trojdverový, vidno ho na predmestských linkách v Prahe.
Je dosť prekvapivé , že SOR s úspechom dobýva ďalšie destinácie v Čechách a na Slovensku. Asi je to nízkou cenou (?) alebo obchodnou politikou.
Nedokážem zhodnotiť či jeho tech.parametre, jazdné vlastnosti a spolahlivosť prevyšujú iné typy bežné v prevádzke, ale z hladiska riešenia interiéru pre cestujúceho sú to najhoršie riešené autobusy. Buď to riešili nedbalo alebo vobec. (tie busy nie sú nízkopodlažné, len premiestnili schody do vnútra) /Z prevádzkovaných typov asi najlepšie majú vyriešený interiér Solarisy, včetne najkratšieho typu čo v KE nejazdí/ .
Z prevádzkových vlastností možu byť určitou výhodou štvrté dvere, urýchluje to výmenu cestujúcich v zastávkach, ale zase tak trochu dosť na úkor interiéru.
SOR sa pokúša neustále vyvíjať nové veci, no nie vždy úspešne. Totálnym fiaskom dopadol vlastný projekt trolejbusu včetne el. pohonu. Velmi sa tým nechvália, možno aj zaprú. Pred asi dvomi rokmi im po exkurzii vo Švajčiarsku imponoval autobusový vlek, pokúšali sa o čosi ....
Vo štvrtok možno budem vedieť niečo nové zo zázemia SOR.
Reply on: veteran #74138:
Mám podozrenie, že ich odvolá až nová garnitúra mesta...?
Samozrejme bez vyvodenia akýchkoľvek ďalších dôsledkov.
Reply on: skrecica13 #74139:
DPMK nedava urok k pokute. Po urcitom case (neviem akom) pokutu posunie na exekucne konanie externej firme a tam to ide do astronomickych vysok
Dobrý večer. Rada by som sa opýtala, no neviem či to sem patrí.... Aký je úrok a ako často narastá pri nezaplatenej pokute? Základ je 60€, no ako ďalej potom? Prosím skorú odpoveď. Ďakujem....
Reply on: Tatranka #74135:
Len jakoška to nie je v programe zasadnutia MZ ? Takže buď sa odvolávať nebude alebo to tam niekde dodatočne narvú pri schvaľovaní programu.
Reply on: Alex06 #74130:
Elektrobusy jedine na trhaných službách.
Reply on: Kona #74128:
Aké argumenty? Šiel si niekedy preplnenou klbovou SORkou? Ak nie, tak ti tk odporúčam a povieš mi, kam sa mám postaviť, aby som nemusel na každej zastávke vystupovať kvôli tomu, že stojím v dverách.
Reply on: Wolfangel #74134:
K odvolaniu...?
Reply on: Tatranka #74133:
Kam strategicko-manazersky smeruje DPMK to tu vsetci presne vieme ?
Reply on: Kona #74131:
Vraj sú to otázky "strategického SMERovania spoločnosti a prijatých manažérskych rozhodnutí"
Tak to malo byť správne napísané?
Reply on: Kona #74131:
Ved maju pravdu. Prevadzka a sprava autobusov je strategicka cast podnikania DPMK. Skus napisat do Mochoviec nech ti napisu kam odkladaju uran. Urcite ti na to odpisu.

Sa stazujete na "hrbate" stale sme mohli mat toto: http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-bng-12 😃 to by bolo nadavok
Reply on: Alex06 #74130:
Midibusy Iveco (nie Irisbusy) sú (podľa ľudí tu na fóre) na predaj kvôli poruchovosti a prepotrebnosti.

Od DPMK sa inak nedá len tak cez mail dozvedieť skutočný dôvod ich predaja a dôvodu nákupu takého veľkého počtu nových SOR-ov. Vraj sú to otázky "strategického smerovania spoločnosti a prijatých manažérskych rozhodnutí", ktoré len tak niekomu cez mail nepovedia?.
Reply on: mbc3245 #74127:
Mozno keby boli vyklapacie dvere tak by boloviac miesta....a ktomu hrbacu,ked je nizkopodlazny tak sa nadava ze sedadla su akokeby na schode,ked neni nizkopodlazna tak vadi ze su schody,a ten hrbac je asi stredna cesta,predna cast nizkopodlazna a vzadu klasicka nie? kludne ma opravte este som v nej nesiel,pravdupovediac ani v tom malom irisbuse som nesiel,nemal som stastie nanho,preco ich predavaju? som zvedavy kde daju tie 9,5 a elektrobusy ....zeby heringes,krasna a bana?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.