Ved maju pravdu. Prevadzka a sprava autobusov je strategicka cast podnikania DPMK. Skus napisat do Mochoviec nech ti napisu kam odkladaju uran. Urcite ti na to odpisu.
Midibusy Iveco (nie Irisbusy) sú (podľa ľudí tu na fóre) na predaj kvôli poruchovosti a prepotrebnosti.
Od DPMK sa inak nedá len tak cez mail dozvedieť skutočný dôvod ich predaja a dôvodu nákupu takého veľkého počtu nových SOR-ov. Vraj sú to otázky "strategického smerovania spoločnosti a prijatých manažérskych rozhodnutí", ktoré len tak niekomu cez mail nepovedia?.
Mozno keby boli vyklapacie dvere tak by boloviac miesta....a ktomu hrbacu,ked je nizkopodlazny tak sa nadava ze sedadla su akokeby na schode,ked neni nizkopodlazna tak vadi ze su schody,a ten hrbac je asi stredna cesta,predna cast nizkopodlazna a vzadu klasicka nie? kludne ma opravte este som v nej nesiel,pravdupovediac ani v tom malom irisbuse som nesiel,nemal som stastie nanho,preco ich predavaju? som zvedavy kde daju tie 9,5 a elektrobusy ....zeby heringes,krasna a bana?
Tak im to tam choď povedať! Súdruhovia zjavne chcú tvoriť inú politiku vozidiel MHD.
Typické - kde už niet viac argumentov, tam sa hľadajú pravopisné chyby, nesprávny slovosled...?
Najväčšia volovina na Soroch nie je počet dverí (tie extra dvere sú niekedy aj užitočné) ale umiestnenie sedadiel a výška sedadiel. Keď si sadnem na tú dvojku pred motorom tak mam hlavu v tom plaste...
Dobrá volovina. Tie dvere sú najväčším mínusom na tých autobusoch.
A ešte dobre, že dnes začala škola. Piluj na slove "štyri", lebo výraz "štyroma dverami" je nespisovný.
SOR tento typ autobusu bude vyrábať do chvíle, dokiaľ nevyvinie SOR NB8,5 City, teda celonízkopodlažný autobus so štyroma dverami, ale zjavne sa im to nedarí, alebo to ani nie je treba. Predchodcami NB12 City boli predsa tieto http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-bn-12. Aj keď sa nedajú veľmi nazvať predchodcami, pretože ich stále ponúka/vyrába. SOR BN 8,5 je riešenie mestské aj polodedinské. BN 12 je polodedinské riešenie (menej cestujúcich=menej dverí), NB 12 City je určené pre husté mesto (veľa cestujúcich=veľa dverí).
Zastaralá je predovšetkým mechanická konštrukcia, pokial viem, firma prešla vývojom a tie hrbaté autobusy už nevyrába. Inde by ich už nepredala. Zbavila sa ležiakov.
Ako keby Škodovka predala vozy 1T Astra. (aj ked úprimne povedané, ani tam na tom nie sme lepšie, "Vario... - nová tramvaj pro chudé bratry")
Vidím, že SORke sa podarilo šikovne zbaviť koncepčne zastaralých "hrbatých" autobusov /BN 9,5/.
Niečo také možu kúpiť skutočne len experti z Košíc. Asi boli pekne odmenení.
Tie upravy na nejaky novy model by boli iba drobne, vysekas clanky zo stredu a mas ju kratku jaku len chces, elektricky su dlhe len koli vysokej kapacite, elektronicke alebo motoricke casti s tym nemaju nic.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mbc3245