Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
co som omrkol stranky skoda 27Tr je vlastne harmonika robena zo solarisu a 31Tr je SOR-ka http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-27-tr-solaris/ http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-31-tr-sor/ takze viacmenej to bude pravdepodobne jeden z tychto.. podla tej ceny by som to tipol na ten solaris, no ale uvidime.. hlavne aby nezabudli do nich dat uz konecne funkcnu klimu..
Reply on: Dispecer #74104:
A čo Crealisy? S nimi sa už v Plzni bavkali.
Reply on: Kona #74101:
kde si ma videl nadavat tu v diskusii?vzdy sa snazim vecne diskutovat k teme.. laskavo si vyprosim aby si ma s menovanymi "miestnymi odkundesmi" daval dokopy ? kym nad niekym vynesies sudy a hodis s druhymi do jedneho kosa zisti si o dotycnom fakty a tak konaj, to len rada do buducna... a ked uz sme pri tom btw co si vsimam za tu dobu co som tu na tomto portali tak tvoje prispevky co tu davas su castokrat zavadzajuce,resp nepravdive a "mimo misu" to len tak na okraj..
Reply on: 2TheMHDmarek3 #74105:
Čo sa týka Škody áno.
Reply on: Dispecer #74104:
Takže výber sa zužuje. V hre sú potom len 27Tr a 31Tr?
Reply on: veteran #74102:
Ivecu posielali zbytočne, 25 Tr (a 24 Tr) s karosériou Urbanway Škoda Plzeň (podľa vyjadrení jej zástupcov niekde) vraj robiť nebude... Ibaže by výzbroj robila rumunská Astra... ?
Reply on: veteran #74102:
Tak potom budú 3. Toto som nečítal
Reply on: Mat123 #74097:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť v súvislosti s touto Výzvou pripravuje verejné obstarávanie na obnovu vozového parku trolejbusov v počte 3 ks, nakoľko Výzva stanovuje podmienku vyhláseného verejného obstarávania pred podaním žiadosti o nenávratný finančný príspevok.

Za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky boli zaslané 4 žiadosti spoločnostiam, a to konkrétne ŠKODA ELECTRIC, a. s. Plzeň, Česká republika, SOR Slovakia, s. r. o. Žilina, Solaris Slovensko, s. r. o. Košice a IVECO SLOVAKIA, Bratislava. Uvedené spoločnosti boli požiadané o predloženie cenovej ponuky v rámci prieskumu trhu k stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky.

Zdroj: Dôvodová správa k bodu č. 11 XXVI. rokovania MZ 08.09.2014
http://www.kosice.sk/rokovanie_mz.php?id=135
Reply on: KosickyTiger #74099:
-nadávajú len ľudia typu triplex, stn, forest...,
-Škodovka sa priamo nemohla zapojiť, iba cez svoju vetvu - Pars Novu, ktorá nemohla ponúknuť nič iné len K2R, Satru alebo Trio (ak ho má v licencii),
-počet trolejbusov o ich kvalite nerozhoduje, stále sa vyberá najnižšia cena (či už pri jednom alebo pri stovke trolejbusov),
-VO na busy bolo podľa niektorých ľudí nespravodlivé, Pragoimex bol zvolený právne (neviem, kde sa chcel CAF hrabať, keď predával električku podobných parametrov za dvojnásobok a rozhodovala práve cena),
-absolútne nereálne, inak by sa testovací voz nedožil ani polovice doby životnosti
Reply on: KosickyTiger #74099:
Jeden trolejbus spasí našu trolejbusovú dopravu. Tu treba momentálne asi tak 15-20 nových trolejbusov.
No, nadáva sa tu,
- keď sa kúpi veľa ,, lacnejších " Varií namiesto ,, drahej" Škody,...
Keď sa nakúpi 1 ,, drahší, kvalitnejší " trolejbus
Keby sa kúpilo viac, lacnejších, určite by sa tu nadávalo, že sú to šroty.
Kritizovalo sa tu verejné obstarávanie na Sory, na Variá.
Keby dostan CAF 100 bodov / 100, tak čo by bolo??
Reply on: Mat123 #74090:
Bez špecifikácie množstva. Kupujeme teda až 1 trolejbus?
Reply on: Yogi616 #74092:
Z toho, čo je tam napísané vychádza, že iba jeden.
Reply on: KosickyTiger #74089:
Mali sme takú podmienku. Keďže sme mali dementne nastavený OPD, tak sme to museli maskovať za integrovaný systém (dôsledky toho si budeme ešte "užívať"). V Maďarsku mohli trate rekonštruovať a stavať aj bez proklamovanej integrácie systémov. Potom sme sa na poslednú chvíľu spamätali a zrazu už pre MET nebolo treba "integrovaný systém". MET sme si ukážkovo utopili, teraz nám tu podhadzujú akúsi okyptenú podobu s tým, že "potom niekedy to dorobíme". Na "potom niekedy" už v Košiciach neverím. Kým v Maďarsku reálne bežal €uroprojekt 8 rokov, my sme 6 rokov nerobili nič a potom za dva roky sme narýchlo zbúchali predražené projekty a prvé dôsledky/výsledky už vidíme.
Reply on: Kona #74093:
Najprv je súťaž, až potom sa pýtajú €uropeňeži ?
Reply on: myslavcan #74088:
Taktiež ťažko zistiť, či v Miškovci využijú opciu na servis ? Proste čisté porovnanie našich tendrov a ich. To, čo bolo vysúťažené. (Môžeme vyškrtnúť z Miškovca aj z Košíc cenu za električky, budeme na tom v porovnaní ešte horšie, než sme teraz)

A to som bol voči Miškovcu nekorektný, lebo oni v €urotendri mali zahrnuté aj dovybavenie vozidiel o GPS moduly a ďalšie veci, za ktoré sme EmTrestu poslali ďalšie prachy navyše. Plus oni robili rekonštrukcie zastávok (hrana-hrana), to sa u nás len plánuje "niekedy do budúcna" (rozumej ďalší tender).
Reply on: Kona #74091:
Ozaj, ešte ma napadla jedna vec: Ak sa vysúťaží menšia cena než predpokladaná, čo sa stane s tým zvyškom pridelených peňazí? Prepadnú alebo sa použijú inde?
Reply on: Mat123 #74090:
Zrejme tri kusy, nie?
Reply on: Mat123 #74090:
Čo iné než len reklama "voľte ma ďalej, však pre Vás kupujem nové vozidlo"?. To isté ako pred poslednými voľbami nákup Varia. Iba s tým rozdielom, že trolejbus hradí EÚ. Za tú sumu 1 680 000 € by sa dali kúpiť aj tri?. Veď vieme že je to kšeft pre spriatelenú firmu, ktorá ho už má možno aj vyrobený?.
Predbežné oznámenie o nákupe nízkopodlažného trolejbusu
http://www.uvo.gov.sk/sk/evestnik/-/vestnik/261410

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.