Reply on: Esicko #7317:
Doplnim tetno prispevok. 1. Na stanici na vonkajsej ( sestkovej ) kolaji rype stredny clanok do obrubnika, na vnutornej ( dvojkovej ) rypu do obrubnika VSETKY KT 8 BEZ VYNIMKY. Opakujem to znovu a po X - ty krat. ? NP KT maju prikaz jazdit len na vnutornu kolaj.
2. Na Lokomotive NP KT takisto rype do obrubnika.
Pred nedavnom ma postihla apatia, ale myslim, ze nebude dlho trvat a naozaj podniknem patricne kroky v tomto smere.
Vladimír
Re #7307 eMareq: Čo by si chcel riešiť s nízkopodlažnými vozidlami? Prečo by sem-tam NP KT nemohlo vykonať namiesto L7 a 9 aj nejaký spoj na L3? Vôbec neviem, v čom by mal spočívať problém.
Boli to palubné počítače, displeje a označovače poľskej firmy R&G Mielec. V Košiciach sa napokon nepresadili. Úspešne však tento systém používajú v Žiline, Prešove a Nitre.