Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BMko #7249:
Tak porovnajme... (ad #2067). Z uvedeného vyplýva, že električkové zastávky v BA sú priemerne len o 21 metrov "hustejšie", než košické. Porovnávam pritom porovnateľné a teda mestské linky s mestskými. Zastávkami to určite nebude, takže do úvahy prichádzajú skôr iné faktory.
Reply on: Sarko #7224:
Sarko aj tak je prevda ina. V BA spravi elektricka 2 zastavky co v KE spravi tramvaj 1, o tolko sa jazdi rychlejsie.
Reply on: Vladimír #7247:
Tento príspevok #2019) je jeden z tých, ktoré boli napísané takmer pred rokom a je reakciou na aktuálne prebiehajúcu diskusiu o priemerných cestovných rýchlostiach. Takže potom sme sa kedy a o čom bavili? Buď si naštuduj históriu diskusie, alebo to fakt nechaj.
Reply on: eMareq #7244:
Hej, hej... teraz sa k tomu dostanem a budú pridané. Ale chyby som popravde ešte nepozeral.

Re #7246 Sarko: Túto tému nemôžeme po takmer roku znova otvoriť, pretože pred takmer rokom sme sa bavili nie o cestovnej rýchlosti. Ale radšej to nechajme tak.
Reply on: Vladimír #7241:
Ja som pomocou jazdných dôb a dĺžiek liniek vypočítaval približnú priemernú cestovnú rýchlosť, ktorá na porovnanie úplne stačí. Takže nie z "neviem čoho všetkého". A "vypočítal" som ich tak, že som uviedol aj samotný výpočet, ktorý si môže jednoduchou matematikou overiť a prípadne napadnúť aj žiak ZŠ. Na tie výpočty sa to vzťahuje, takže ak si želáš túto tému po takmer roku opäť otvárať, nech sa páči.
eMareq:Skutočne pozoruhodná aktivita,podobná samovražedným aktivitám Zločineckej Spolocnosti.Totiž keď sa im podarí zrušiť posledné večerné a prvé ranné spoje,podobným prieskumom zistia menšiu obsadenosť AKTUÁLNYCH prvých a posledných spojov a konečný stav bude prevádzka MHD len v rannej a popoludňajšej špičke,obdobne ako Zločinecká Spoločnosť bude jazdiť len po hlavných tratiach#vomit#!
Reply on: Vladimír #7243:
Vyzera to, ze ano. Inac co s tymi CP co som Ti poslal (sice mas teraz kopu starosti - cital som i ostatne diskusne fora)? Budu niekedy pridane, alebo su v nich chyby?
Reply on: eMareq #7242:
Čiže predagonálny stav pokračuje?
Viete mi nieco blizsie o tomto napisat?

Zistil som, ze vodici elektriciek (urcite aj ostatnych 2 druhov dopravy) dostali taky predtlaceny papier s tabulkou, kde sa zaznamenavaju prve a posledne spoje - pretoze bojuju za zrusenie prvych rannych a poslednych nocnych spojov.

Uvediem konkretne pre L2:
4:50, 5:17, 22:50 smer Zel. stanica

Totiz ta tabulka obsahuje zastavky v trase pricom vodic vypisuje tieto stlpce: nastup, vystup a obsadenie.

Mna by zaujimalo ako s tym DP nalozi a ako dlho tato 'akcia' uz trva.
Reply on: Nodes #7239:
No ja o tom nič neviem. Na DPMK som počul len o zámere s čipovými kartami. O označovačoch reč nebola. A vlastne sa to ani nikdy nespomínalo ani v tlači - aj tam bola vždy reč iba o riešení predplatných cestovných lístkov.
Označovače by samozrejme Košicaim bodli, ale myslím, že tak skoro reálne nehrozia.
Reply on: Sarko #7236:
Áno? To som nepostrehol. Myslel som si, že BM narážal na Tvoje príspevky spred asi pol roka, kedy si pomocou jazdných dôb a neviem čoho všetkého "vypočítal", že v Bratislave sa nejazdí električkami rýchlejšie ako v Košiciach.
Takže ak sa to nezvťahuje na tieto minulé výpočty, tak potom OK.
Reply on: Vladimír #7233:
Suhlasim, ze to nemusi mat spolocne nic. Podla info od 1018, v predchadzajucom tendri, ktory bol zruseny, mali byt oznacovace spolu s kartami v jednom baliku. Mozno 1018 daco doplni.
Reply on: Diggi #7234:
Co budem???
Reply on: Vladimír #7235:


A vies, ze dokopy nic? Mozno tak akurat nejaky SW na spracovavanie technickych udajov. Ostatne mame, len "PRECO BY SA TO MALO VYUZIVAT"? A k nahodeniu CP do palubnych pocitacov chyba odborny SW na spracovanie CP, ale to vies. ?
Reply on: Vladimír #7233:
Neodporuj si a nájdi si najprv strom príslušných príspevkov. Presne tak, v príspevkoch k tomu hovorím o priemernej cestovnej rýchlosti.
Reply on: 1018 #7232:
Čo vlastne DPMK chýba, aby BUSE mohlo spĺňať aspoň tie elementárne funkcie palubného počítača ako napr. v Bratislave? Je to nejaký softvér alebo vec nejakých senzorov vo vozidlách?
Nodes: 25.10.2004 budeš medialna star...ak máš niečo proti tomu mi daj včas vedieť... ? ? ? ?
Reply on: Nodes #7164:
Nemáš pravdu. Aký súvis má označovač cestovných lístkov s čipovými kartami? Žiadny. Pokiaľ, viem, ešte tento rok by mala začať pokusná prevádzka čipových kariet. Už to bude finančne dosť náročné. Podľa zdroja blízkeho DPMK, nakupovanie elektroniky do každého voza je momentálne nepomysliteľná položka.

Re #7196 pete.: No fuj... som sa podesil.

Re #7214 Sarko: Radšej s tým nezačínaj. Ešte takto sa rýchlosť jazdenia s vozidlami nepočítala. Takto môžeš získať akurát nejakú priemernú cestovnú rýchlosť, ale v žiadnom prípade nie rýchlosť jazdenia s vozidlami.
Reply on: LUK #7222:


Ak dvere otvoris dvakrat, ani to nerobi problem, pretoze palubak vnima aj pohyb vozidla. Po zatvoreni dveri a pohnuti vozidla naskakuje na vnutorny panel Pasmo a cas, to je tam nejakych 10 sekund . Ked vodic do tohto casu znova zastane a otvori dvere, palubak zastavku vnima ako stale tu istu. A to sa pri elektrickach vobec nestava, tam sa otvaraju dvere vaecsinou, ked este voz stoji.

SOLARIS MANIAK:

Ak mas zaujem o nejake info o fungovani BUSE, tak mi napis na 1018@inmail.sk, Shorty ma vela inych povinnosti ?

SHORTY:

Na vnutornom panelY ??? Xixi ?
Aj tak s tym nic nespravia, mozno az ked pojde von 337, tak hadam niekoho zavolaju z AD a daju mu za to odmenu, ze sa uracil v ramci a.s. prist do inej prevadzky a spravit si to, co je jeho praca... ?
Na rekonštrukciu stanice vlak s peniazmi zatiaľ nevypravili

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=15.10.2004/58169K

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.