Nodes: uhm, dik.
Som sa pytal bo som si vsimol ze v BUSoch a elinach vnutorne transprenty s casom boli v kazdej masine kt. som isiel...
Aj ohlasovanie zastavok niekde fugovalo, jedine ten hlas tej zeny mi troska vadil
Co sa tyka oznacovacov, elektronicke pridu an rad asi az so zavedenim cipovych kariet. Podla vyjadrenia I. Reipricha by to malo byt v novembri alebo v decmbri, najneskor v januari. Ako vieme, podnik ma teraz ine starosti ako verejnu sutaz na cipove karty, takze elektron. ozancovace budu ktoviekedy.
Skus riadit v zime a mat na zodpovednost cestujucich, ktory v tom sedia max. 50 minut a vodic ktory tam sedi 9hodin. Si egoista. Do vozidiel sa kuri, len vlcaci su sprosty a otvaraju okna a k tomu sa neustale otvaraju dvere, takze je dost problematicke vykurit vozidlo aby to slo.
Co sa tyka temperovania priestoru pre elektricky, neviem pochopit do dnes, preco sa na kazdy den v Kosiciach urcuje stupen kurenia kaloriferom. Aky to ma zmysel?
a rovno si aj odpoviem: kedze sa im nepodarilo pretlacit zvysenie cestovneho tak sa budu vsetci vyhovarat ako oni setria a smiat sa,pritom si kurit len pod vlastnym zadkom... kabinka vodica? teplucko,kuri sa... priestor pre cest.? ladovna a bude este horsie!
ja sice chapem znizovanie nakladov, ale ked je vonku kosa ako teraz, ako je mozne ze dispecer nevyda plosny rozkaz aspon temperovat vozidla min. do urcitej hodiny?!?
Je to tak, CP sú postavené zle, až nešťastne. Ale v dohľadnom čase by malo dôsť k výrazným zmenám kvôli zmene zákonníka práce a takisto kvôli nátlaku zo strany mesta na hľadanie vnútorných rezerv. Tie by sa mali hľadať napr. aj cestou čo najefektívnejších prejazdov medzi jednotlivými spojmi a čo najmenšími čakaniami na konečných. Bude veľmi ťažké niečo také zosúladiť a brať do úvahy nespočetné množstvo faktorov, ale ak je niečo také možné v Prešove, tak sa to musí zvládnuť aj tu.
Dominik:Prehľad máme ale kompetencie nemáme.Idem si teda vo svojej jaskyni odpojiť budík s DCF77:).A tou synchronizáciou som mal na müsli meškania,ktoré vznikajú pri prenose...
Vševedko (WAP) - Ved vy mate v tomto 10krat vacsi prehlad ako pracovnici DPMK, preto sa pytam, aj ked viem ze tato stranka s DPMK nic nema. A co sa tyka atomovych hodin. Tam su vsetky casove zony,staci si vybrat,a potom to zosynchronizujes s PC/mobilom/rucnymi hodinkami.. To si asi nevedel. Asi si zil v jaskyni, lebo vsetky televizne, meteorologicke stanice, doprava a neviem ake este zriadenia sa nastavuju podla tohto casu ?
Sarko - dakujem. No ten CP je aj tak na *** a vsetci to dobre vieme ? . A smial som sa hlavne na napade nasadit na lunik tie najstarsie autobusy. A potom poznamka ze "je potrebne aby chodila 34 a 11 castejsie, a tym sa zmensi koncentracia spoluobcanov v nich" ?
Nefotil, ale vsimol som si ze prve nastupiste sa opravuje...
Potom som chcel fotit tatranske elektricky, casu bolo, ale pocasie na prd, v hmle a dazdi sa tazko foti
Tak teda, par poznamok ku KE:
- Zastavka L24 je uz pred novym terminalom, parada
- co je vsak horsie, cestovne poriadky, tak ako pred dvoma rokmi, aj vcera mi z nich doslo, mierne povedane, zle
- vybehol som si k tomu aeroklubu, sice som uz presiel tabulu so zakazom vstupu, dalo sa ist dalej k dalsiemu plotu, odkial bola draha len kusok, teda fotit by nebol problem, akurat ze nebolo co
Hádam si sa len nesmial na tom "luníkovskom" vtipe... ?
No ale poďme k veci:
Ad 1. Spoje liniek RA sú nárazové a premávajú len v čase špičky pri dovoze a odvoze zmien U.S.Steel. Hádam nie je mysliteľné, aby na týchto linkách premával len určitý typ a množstvo autobusov, ktoré by drvivú zvyšnú časť dňa len tak prestáli. Takže nie je iná možnosť, len robiť prejazdy medzi linkami. Až si raz DPMK konečne uvedomí zmysel unifikácie vozidlového parku a zlepší aj jeho údržbu, tak potom podobné úvahy stratia zmysel.
Ad 2. Vodičov MHD zamestnáva DPMK, preto v prípade nevhodného správania, resp. porušenia pracovnej disciplíny treba volať, resp. písať do DPMK.
Ad 3. CP má na starosti Odbor dopravnej služby DPMK a tu je možné takisto zasielať pripomienky a návrhy na zmeny. Čo sa týka náskokov, interný predpis DPMK umožňuje vodičom beztrestne robiť náskoky -2 min. voči CP. Mnohí vodiči takto premávajú neustále, takže si treba jednoducho k odchodom spojov tie 2 min. odčítavať a vo výslednom čase už byť na zastávke. Voči tomuto je tiež možné sa na DPMK ohradiť a napísať námietku.
Dominik:Tak po tom dlhodobom čítaní diskusie by si už mohol vedieť,že so svojimi otázkami nie si na správnej adrese,nakoľko toto NIE JE DPMK.A s tými atómovými hodinami si si istý?Nebudú tvoje problémy mať príčinu jednak v tom,že máš na hodinkách nastavený Greenwich Mean Time a jednak z toho,že si nezapočítal časovú paralaxu spôsobenú oneskorením signálu prenášaného z Londýna??
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bon-Cu
Nefotil, ale vsimol som si ze prve nastupiste sa opravuje...
Potom som chcel fotit tatranske elektricky, casu bolo, ale pocasie na prd, v hmle a dazdi sa tazko foti