Reply on: TA #7059:
Keď som študoval nejaké materiály DPMK, zaujala ma z dobových záznamov informácia, že od 7.11.1964, teda dátumu, ktorý sa všeobecne považuje za začiatok prevádzky, mala prevádzka štatút skúšobnej prevádzky. Jasné, ide tu len o slovíčka, nič sa nemení na skutočnosti, že boli zavedené linky R-2, R-3 a R-4. Definitívnu podobu cestovný poriadok nadobudol až tuším 2.5.1965, kedy sa skúšobná prevádzka skončila.Zaujímavosťou je, že spočiatku mala rýchlodráha veľké problémy s absolútnym nezáujmom cestujúcich mimo špičky a riešilo sa to výraznejším obmedzovaním sedlovej dopravy. K rovnomernejšiemu využívaniu rýchlodráhy po celý deň a v oboch smeroch malo slúžiť aj zrušenie autobusových spojov Košice - Šaca. Kto chcel ísť do Šace, musel použiť R-ku po vstupný areál a tam prestúpiť na bus kyvadlo VSŽ - Šaca a späť.
Diggi
Sa postav na zastávku a čakaj kedy dojde ..možno sa ho aspoň raz za týždeň dočkáš..
Čo sa týka kontaktov rsp. informácii nezbierame ich po autobusoch, aleod najvyčšších smerom dole...t.j. od jednotlivých riaditeľov, cez veducich oddelení až po majstrov v dielňach...tak mi tu nešaškuj, že poznáš 15 ľudí a vodičov.
?