vsevedko: co vravite, brzdy? naco sa vojinovi ludovodemoltaktickej autokracie brzdy?? vsak dobry tramwaj potrebuje zvonok peprny a potomky uz brzdit nemtreba... ale uz ked si zacal, tak ja pridam: v sobotu nameral skoromer c.t.m. v 7303 nasledovne hodnoty; na plnej dynamike: pociatocna v=53km/h zastavil na s=98,4m odrychlenim -a=1.09m.s-2.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas nvpu dubnica.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas nvpu dubnica.
bigmac
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost