vsevedko, ja s tym v principe suhlasim, ale taka vypovedna hodnota je zaujimava skor pre podnikove muzeum ckd, ktore zial neexistuje, ako pre prevadzkovatela, ktory mal az jeden ci dva kusy. bratislavsky hochmannkacer 7053, ex jaksamenuje 7021 papierovy a 7012 skutocny, 3x papierovo omladeny (stare cislo neviem) mal reprezentovat zmeny az do posledneho prevadzkoveho stavu k2cs. a aj papiere na tech.pamiatku boli a aj tak skoncil ako novokacer rovnoplechy typu k2s, 7117. takze voci tymto taraninam som uz dost imunny a voci aktivitam v tomto smere (po vlastnych skusenostiach) dostatocne skepticky. a prave sudruzenkovia suflikanti byrokraticki z mk sr na tom maju nemaly podiel viny
Vševedko
1) Autor: Sarko 26.9.2004 11.18 #6778
Re #6775 cestujúci č. 12548: Košická T3Mod je prototypová a z tohto dôvodu sa poruchy vyskytujú častejšie ako u jej bratislavskej predsunutej "sestry".
Autor: Sarko 27.9.2004 02.22 #6815
Re #6813 bigmac: Košická T3Mod, na rozdiel od BA, funguje "relatívne" bezproblémovo. Poruchy sú menej časté, ale ak k nejakej dôjde, je vážneho charakteru. Za normálnych okolností je riadne nasadzovaná na bežné linky.
Tak ako to teda je???????????