Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
asi nebolo citit tu ironiu z mojho prispevku. Ja som tiez proti zruseniu. Toto je moj nazor na to, kde sa tych chybajucich 27vozov najde: nikde. Jednoduchosa upravi linkove vedenie tak, aby tie vozy nechybali. Hadam je kazdemu jasne, ze to bez redsich intervalov nepojde.

A mimochodom, aupark sa pred rokmi vys*al na prekladku trol. Vedenia pri sennom trhu, zeby nieco tusil? Problem je v tom, ze sa vys*al aj na opravu kolajoveho zvrsku v okoli. Zeby zasa tusili nieco co my nevieme?
Reply on: 110mat110 #66967:
Prve co sa stane je ze sa nestane nic, neusetria sa ziadne peniaze ani linkove vedenie sa prakticky nijak nezmeni.
Reply on: 110mat110 #66967:
Tu nejde o to, či bude, či nebude. Tu ide o to, že trolejbusy majú byť rozvíjané, nie utlmované!
Prve co, ked zrusia TD bude "revitalizacia" linkoveho vedenia a uvidite, ze tych 27 vozov chybat nebude... podla mna 72ka bude zrusena 71 maximalne upravena... atd atd... urcite ked nebudu limitovany kablami pomixuju to ako sa bude dat.
Reply on: Dispecer #66965:
Este prirataj nutnu rezervu 20% takze 20 + 4 je 24.
Reply on: LABTEC #66962:
27 ich pri súčasnej výprave potreba nebude. ?

Linka 71:
Pracovné dni (školský rok): 9 vozidiel (7 "celodeniek", 2 "trhané") + nočák
Pracovné dni (školské prázdniny): 8 vozidiel (7 "celodeniek", 1 "trhaná") + nočák
Voľné dni: 5 vozidiel (5 "celodeniek") + nočák

Linka 72:
Pracovné dni (školský rok): 9 vozidiel (7 "celodeniek", 2 "trhané") + nočák + prejazd 56/3
Pracovné dni (školské prázdniny): 7 vozidiel (6 "celodeniek", 1 krátka) + nočák + prejazd 56/3 & 71/8
Voľné dni: 5 vozidiel (5 "celodeniek") + nočák

Linka N71:
Pracovné dni (školský rok): 2 vozidlá
Pracovné dni (školské prázdniny): 2 vozidlá
Voľné dni: 2 vozidlá

Takže, ak dobre počítam, výprava je max. 20 vozidiel, resp. 17 vozidiel + prejazd 56/3; cez voľné dni 12 vozidiel; samozrejme len bez zálohy. Žiadnych 27 vozidiel. ?
Reply on: TA #66961:
No, na to som, veru, zabudol... ? Chcel som tým len povedať, že s komfortom samotnej prepravy na trolejbusových linkách (nerátajúc prípadné zmeny v CP a tak, iba pohodlie vo vozidlách) sa zmenou trakcie pre cestujúceho (v podstate) nič nezmení.
Reply on: LABTEC #66962:
sám veľký mocný súkromník sem posťahuje ojazdeniny z kade-tade, kúpi zopár nových busov, ktoré pôjdu do novín, a všetci budú šťastní, a milióny ušetrené, hore furčou budú smradiť nejaké staré karosy s motormi euro 1000, a dolu kopcom budú môcť ísť aj 50 , takže všetci budú spokojní, a šťastní, že môžu cestovať kultúrne za 70 centov ?
Reply on: TA #66961:
Presne. 27 trolejbusov bude stáť na dvore a odkiaľ sa zoberie 27 ďalľích autobusov ? Padnú nám z neba ?
Reply on: Dispecer #66917:
to sa, veru, mýliš. Ak bude treba nahradiť trolejbusy na L 71 a L 72, odkiaľ sa zoberú autobusy? Z iných autobusových liniek. Čiže bude to mať (ne)priamy dopad na cestujúcich.
Stále mi nejde do hlavy ,keď niekto povie ,že trolejbusová doprava nieje taká ekologická ,ako moderná autobusová.
Nech má autobus aj euro 10 ,ale vždy bude vypúšťať do ovzdušia emisie. Stačí len co2 už to je skleníkový plyn. Kdežto pri prevázdke trolejbusu a električky nevznikajú žiadne emisie.
Podľa múdrych pánov treba zrušiť aj električky ,lebo cng busy sú tak veľmi ekologické ,euro 6...
* Hrehorčák
Reply on: Tambus24 #66956:
Ty si zrejme spadol na hlavu...

1. Zrušením trolejbusov sa neušetrí ani 1€, ale naopak!
2. Žiadne zhustenie intervalov nenastane!
3. Trolejbusy nie sú pomalé! (Skús porovnať akceleráciu trolejbusu a autobusu, prípadne osobného automobilu.)
4. Trolejbusy začnú byť lacnejšie po dobudovaní tratí!

V tomto prípade ide iba o to, že Hrehorčákovi niekto sľúbil slušný balík za to, ak mu dá k dispozícií autobusovú prevádzku. Trolejbusy mu vadia a preto ich má Hehorčák zrušiť. Stačí sa pozrieť, aké nezmysly používa Hrehorčák ako dôvody na zrušenie tejto dopravy. Dúfam, že ľudia sa poučia a takých grázlov ako je Raši a spol. si už nikdy nezvolia. Hrehorčák si len chce pomastiť kaspičku ako väčšina SMERákov.
Bodaj by DPMK mal opäť na čele niekoho, ako bol pán Ing. Igor Reiprich!
Ak sa zrušením trolejbusovej dopravy ušetria financie, a ak by to bolo obhájené aj zhustenými intervalmi spojov novými autobusmi a električkami, myslím si, že nikomu by trolejbusy nechýbali. Ak rozšírenie sietí trolejbusov je pridrahé, myslím si, že v tomto prípade sa náhrada busov zdá lepšia ako trolejbusy. Trolíky ako také som v KE nikdy neobľuboval a bola to aj väčšina cestujúcich, staré, rozpadnuté, pomalé. Myslím si, že ľuďom je to v podstate jedno, či príde bus, alebo trolej, cestujúcim ide v prom rade o intervaly a tie sú v Košiciach katastrofálne. Ako na električkách aj na autobusoch či trolejbusoch. Radšej zrušiť trolejbusy a zlepšiť intervalové riešenie pri električkách a busoch.
Hehe,Korzárový diskutér "konecne nova mhd 2012" uz rieši aj problémy Luníka 9 ? ? ? Odborník na fšecko...
Len stale porovnavaju nase 20 rocne troliky s najnovisimi busmi. Keby radni neboli DEBILI tak by sme mohli porovnavat autobusy a trolejbusy rovnakej generacie. Teraz sa hodi prirovnanie k CNG732 ale aj tie sa rokom vyroby len priblizne chytaju.
Reply on: Isidor #66952:
ked si porovnam autobus a trolejbus z roku 1992, ktory tu jazdi po meste , tak mi stale pride ekologickejsi ten trolejbus
Reply on: Yogi616 #66950:
To papagájuje asi odtiaľto:
http://www.dpmk.sk/aktuality/buducnost-fungovania-dopravneho-podniku
,,Výhodou trolejbusov bol v minulosti ekologický rozmer. V súčasnosti z dôvodu existencie autobusov s nízkou hladinou emisií je dávno prekonaná platná Norma Euro 5 a od 1.1.2014 Norma Euro 6,“ vysvetľuje generálny riaditeľ

no a o pár riadkov nižšie:

"len v mestách Košice a Bratislava je porovnateľná štruktúra dopravy, nakoľko ostatné mestá nemajú zavedenú električkovú dopravu, ktorá je najekologickejšia" ?
Celý článok je plný protirečení, na jednej strane sa sťažujú, že rastú ceny PHM, na druhej strane ideme rušiť to, čo jazdí za menej. Podnik nemá €, tak dvihneme ceny lístkov, no zároveň rozšírime zľavy pre istú skupinu ľudí /nie je ich až tak veľa, no staré baby a dedovia budú cestovať do kauflandu stále, čiže nejaké malé plus tam stále je/... Každopádne ten kravaťák má fest silný žalúdok, púšťať také drísty do sveta. A musím poďakovať autorovi za to krásne a prehľadné porovnanie cien cestovného, už som sa išiel sťažovať, ako draho tu je. Príjemné dusenie plynom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.