Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
"V košickej MHD majú nárok na bezplatnú prepravu nasledujúce kategórie cestujúcich:
- najviac tri deti do veku 6 rokov v sprievode osoby staršej ako 10 rokov "
= ma sa to teda interpretovat tak, ze matka s babatkom maju mhd zadarmo? dakujem za odpoved
Reply on: S499.1023 #66285:
Je tazko povedat co je u nas horsie ako v BA, paci sa mi ze uz jazdia vyhradne len K2S napriklad, ale okrem centra - kapucinska, marianska, obchodna a blizke okolie su strasne rozbite trate a inak stav vozov nie je o nic lepsi, kazda druha T6 ma na sebe nejake "vyklepane" plechy a dalsie veci ktore nestoji zato ani komentovat. Co ma BA od KE navrh je vela reko vozdiel s tranzistorovou vyzbrojou, inak povedzme si pravdu je stav vozov ubohy a to nehovorim preto ze to bolo kedysi alebo jedna babka povedala, ono to tak aj je.

To s tou linkou som myslel obrazne, chcel som tym naznacit kvalitnu udrzbu na zapade.
Reply on: Sheep221 #66281:
.... presne - a škoda že sa "rozpredali" kade tade novšie - a tie dve najstaršie KT8D5 27 - ročné nám tu zostali..
Reply on: S499.1023 #66285:
Vidím že poniektorí ste pochopili , a ste si aj sami odpovedali čo som tým chcel povedať - DP v KE sa ničím nemôže rovnať žiadnemu inému mestu, myslím v pozitívnych veciach, žiaľ je to tak..
Reply on: Sheep221 #66284:
Tak po prvé to nie je pravda a nie je to ani fyzikálne možné, po druhé sú samozrejme v omnoho lepšom stave ako v Košiciach ale to je problém len a výhradne Košíc, ktoré si ešte neodvykli od socsystému "Necháme zhniť, však pošlú nové".
Košická údržba (električiek, ostatné nepoznám) bola vždy príšerná aj oproti bratislavskej a to teda je čo povedať!
Reply on: S499.1023 #66283:
Tam su ale vozidla aj po 50 rokoch v stave ze prave zisli z vyrobnej linky. U nas to tak nebolo a nebude.
Reply on: Rudyke902 #66280:
A čo by mali povedať takí Mníchovčania, keď v meste, ktoré ako prvé na svete malo v skúšobnej prevádzke 100% NP električku, sa ešte stále bežne vozia na 50-ročných vozoch?
Reply on: Rudyke902 #66280:
Ty nikdy nesklameš.
Reply on: Rudyke902 #66280:
KT8D5 je tiez tak trochu legendarna elektricka, skoda ze sa sme ich rozpredali kade tade po svete.
Reply on: veteran #66279:
Pekné a zároveň na zamyslenie - bežne sa na nich vozíme ešte stále - na 26 ročných vozoch..
Historické okienko:

Pred 26 rokmi – dňa 4. júna 1986 – boli do prevádzky zaradené dve električky typu KT8D5 ( #500 a 501) z 10-kusovej overovacej série.
Reply on: Rudyke902 #66274:
bývalá L 28 nie je práve dobrý príklad pre linku MHD
Reply on: Rudyke902 #66274:
novšími ako novšími, je to približne tak isto, ako na 28 jazdil tedom, tak občas dnes zachadza do mysle crossway, a tak ako jazdili ikarusy, tak aj dnes eurobus do mysle posiela 20 rocne karosy po GO
Reply on: Kami #66275:
tak ja som ti len odpovedal na otazku ? vobec si nemyslim, ze by to mal byt vzor pre kosice ?
Reply on: tbus #66273:
Kedze v SNV je podla iMHD 21 autobusov, tak nahradenie kazdeho jedneho vozidla dokaze pohnut percentami. Pri pohlade na skladbu vozidiel si vsak nemyslim, zeby mal byt Eurobus nejaky vzor. A naco aj. Ved pre potreby SNV to asi staci. Nove vozidla znamenaju vacsie odpisy a tym aj vyssie naklady, ktore musi mesto dorovnavat.
Reply on: Sheep221 #66270:
Prevádzkuje - jeden príklad už bol zverejnený , čítaj nižšie 🙂 a aj na pôvodne zrušenej linke 28 do Nižnej M. teraz prevádzkuje eurobus novšími vozidlami ?
Reply on: Kami #66268:
v SNV , co sa tyka novsich vozidiel, tak je tam lepsi vekovy priemer (ked neratam tie 24 rocne karosy v zalohe ? ) aj listok je o 5 centov lacnejsi
Reply on: Sheep221 #66269:
si robis srandu? najstarsi auutobus co tu jazdi je z roku 1987 , neviem odkial si nabral ten rok 2000. Robili sa samozrejme generalky , ale aj tie maju svoju zivotnost, a mnoho busov je uz po zivotnosti, a su castokrat uz nebezpecne na cestach...

Tie 961 nahradzuju nie kvoli veku, ale kvoli EU fondom, ako my sme museli vyradit za kazdy novy Citelis jeden naftovy autobus, tak aj v BB nahradzuju. Zial, musia sa vyradovat aj 8 ci kolko rocne 961ky ...

A co sa tyka "keby jazdili kazdy den dookola" , tak PRESNE NA TO su trolejbusy, autobusy, elektricky, aby jazdili kazdy den dookola a nie aby sa susili a setrili na dvore. Co najviac aby jazdili.
Reply on: Sheep221 #66269:
tbus píše o troch vozoch, takže vrátane akejsi zálohy - no ale NP trolejbus je triviálne nahraditeľný NP autobusom, čiže ani pri dvoch kusoch by vôbec nemuseli jazdiť "každý deň dookola".
Reply on: Kami #66268:
Neprevadzkuje, Rudyke ale rad polemizuje nad kadecim moznym ?

Co sa tyka dopravy na tahanovce, v spicke to nie je ziadna vyhra ale viac sa asi zmenit neda.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.