Reply on: Peter55 #65686:
,,hm, tak neviem či lepšie či horšie - ale napríklad ako to už bolo spomenuté tu - tá rýchlodráha - boli časy keď sa využívala viac - jazdilo na nej viac spojov aj v sedle, a to ani OPTIMA ani BAUMAX a HORNBACH a KAUFLAND ešte nestáli.. Je tam tiež súbeh a dosť značný, a vieme že dnes pre USS je kapacita omnoho menšia ako kedysi, tak práve preto by sa dala kapacita "využiť" aj na odburanie súbehu.. to je len jeden taký príklad ako ušetrit trocha busov.. No je to na veľku debatu , takže nebudeme sa tu natahovat zas, o.k? ?
Celkovo máš asi pravdu, písal som že sa do toho nevyznám, hovorím iba môj laický názor. S tými návrhmi.... nevadí
to vás to toľko baví
Rudyke902
Lenže je paradox - ak beriem DP ako celok, že je nedostatok vozov (veľkých autobusov) - a na druhej strane stojí aj v špičke dosť vozov (električiek) vo vozovni.. Viem že nemožno "miešať" jedno s druhým, a nasadiť električku na Furču napríklad.. Chcem len poukázať že ak je roky dlhodobo problém v DP s množstvom busov, bolo by na mieste pouvažovať o celkovej zmene linkového vedenia (akási generálka) ED aj AD s prihliadnutím na kapacitné možnosti busov aj električiek, a využitím teda tej našej prestupnej tarify..